DJ PROMILL - Wed 10th June 2009 08:27
duży problem segate 7200.11 :(
Witam, wczoraj chciałem włączyć kompa i...no właśnie nic :( Piszę, żebym włożył płytkę i chcę bootować z płytki, czytałem o tym i wiem, że padł dysk barracuda 1TB SATA, bo dużo osób miało tak samo i teraz pytanie, czy jak oddam w ramach gwarancji ten dysk to, czy odzyskają mi dane!? Tam na tym dysku jest ogrom ważnych dla mnie rzeczy - kupione nagrania za ponad 3000zł z fakturami w pdf ponieważ gram w klubach oraz inne ważne dla mnie produkcję, które muszę skończyć, po za tym jest to dysk z windowsem - ogromnie zależy mi na odzyskaniu danych :( Wiem, ze firmy, ktore odzyskuja dane chca za to setki zlotych, jak to jest moi drodzy? Co mam robic? :( var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Omen - Wed 10th June 2009 08:45
http://cdrlab.pl/news_czytaj_7945.html
http://www.wykop.pl/link/135147/seag...kiwanie-danych
http://allegro.pl/search.php?from_fo...g_interv al=7
DJ PROMILL - Wed 10th June 2009 11:10
dzieki Omen, dogadalem sie z facetem na allegro, dysk wyslany, mam nadzieje, ze bedzie wszystko ok, a jak odzyskam dane to kupuje zewnetrzny dysk 1TB i wszystko zgrywam na niego, nie wiem co mnie pokusilo by kupic segate ;/ moj stary wd caviar smiga do dzis (juz 5 lat), barracuda ma niecaly rok, jak tylko odzyskam dane i zgram je na nowy dysk to sie jej pozbede bo nie chce znowu omalo zawalu dostac :) pozdrawiam i jeszcze raz dzieki - temat do zamkniecia :)
proste71 - Wed 10th June 2009 11:22
sprawdz pw var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Omen - Wed 10th June 2009 11:26
Raz, że można było najpierw ogarnąć jak to robi Seagate. Oni też powinni Ci wymienić dysk na nówkę sztukę, która, po wgraniu nowego firmware'u, powinna śmigać lepiej i bezpieczniej - wtedy też możesz ją sprzedać.
A na forum dziękujemy punktami reputacji :]
proste71 - Wed 10th June 2009 11:31
z tymi punktami to Wy macie jakas szajbe :D
tylu osobom juz tu pomoglem,ze spamietac nie da rady a o punkty nigdy sie upominam co z reszta widac :D
o zlota patelnie walczycie?sa jakies nagrody :D ?
DJ PROMILL - Wed 10th June 2009 13:19
segate wymienia dysk na nowy i nie interesuja sie zawartoscia uszkodzonego, mimo, ze definitywnie powinni bo tych przypadkow jest mnostwo, no ale co zrobic skoro maja taka polityke :)
miszczmaciej - Wed 10th June 2009 18:24
ja mam tez z tej wadliwej serii i śmiga juz ponad rok :D
ale fajny jest ten dreszczyk emocji:D
lipskix - Wed 10th June 2009 22:41
segeate ( podobno ) jest napisane na ich stronie
ze wymieniaja felerne .11 i odzyskuja dane i to do 4 tygodni trza czekac
wejdz na strone
Vesper - Wed 10th June 2009 23:17
Ja też mam z wadliwej serii, wgrany nowy f/w i 0 stresu :P
hakatu - Thu 11th June 2009 09:27
Mój umarł przy aktualizacji fw. Na szczęście nic na nim nie było ważnego. Teraz robi za przestrogą przed dyskami Seagate i jako przycisk do poczty.
Wszystkie moje WDki działają od dawna bez najmniejszych problemów.
proste71 - Thu 11th June 2009 12:02
Cytat:
Napisał/a miszczmaciej ja mam tez z tej wadliwej serii i śmiga juz ponad rok :D
ale fajny jest ten dreszczyk emocji:D do czasu :D
pozniej bedzie placz:he?:
Hippo - Sat 13th June 2009 00:35
Witam :)
Otóż jestem też posiadaczem dysku 7200.11 (firmware SD15 -_-), czy podając powód skorzystania z gwarancji (o ile trzeba podawać w ogóle :P ) jest "znikanie" dysku w BIOSie po restarcie kompa? Bo normalnie jak włącze komp to widzi dysk, po restarcie kompa już nie.
Btw. format dysku o dziwo pomógł, bo działa normalnie, tylko obawiam się czy gdzieś po tygodniu znów zacznie sypać bluescreenami :/
PS. Jeszcze dodam, że dysk ma 2047 realokowane sektory :/
miszczmaciej - Sat 13th June 2009 12:12
ja u siebie robie co jakis czas test HD tunem i nie wykrywa mi jeszcze żadnych bad sektorów itp;/
Hippo - Sat 13th June 2009 14:14
No to masz szczęście, akurat mój dysk pochodził ponad rok (w maju 2008 kupowany był). Formatowałem dysk, tydzień chodził i znów to samo... :/
Mi też nie wykrywało bad sectorów, ale jak zacznie ci zwalniać dysk, to się nie zastanawiaj i ratuj wszystko co na dysku masz.
miszczmaciej - Sat 13th June 2009 14:19
trzeba bedzie kupić troche płytek dvd i ponagrywać wszystko ;]
ja tez w maju 2008 kupowałem :|
hmmm.. a na jakiej zasadzie seagate wymienia te dyski? czy moge im wysłac jeszcze działa jący dysk i mi go jakos wymienią czy dopiero jak mi sie spier*** to cos z nim zrobia ?;/ w dane ponoc nie inwigilują ;] mam problemy z internetem i przegladanie stron sprawa mi ból psychiczny :D
Hippo - Sat 13th June 2009 14:50
Na stronie producenta wpisujesz numer seryjny i numer modelu, dokładniej tutaj wchodzisz :https://store.seagate.com/webapp/wcs/stores/servlet/SgCheckWarrantyView?langId=11&krypto=lZV0ifY90uy6P UbeNYxmlOZ%2BAnR4bzdBlCAt%2BfaXWO2JFWKw1UP8KnszMCf 7Vma5uqybqaJPVKT3%0AlNhULA4NKJfyD08h7BXHqIa0yG3WNj ouL9%2FN%2BSsIqA%3D%3D&ddkey=SgSSORedirect
I postępujesz według dalszych instrukcji :). Oczywiście możesz też próbować u sprzedawcy zareklamować :).
miszczmaciej - Sat 13th June 2009 15:02
aaaa spoko ktoś wyzej pisał ze to moze potrawać nawet kilka tygodni ;/ wysyłał juz ktos to i dostał zwrot ?:D
Hippo - Sat 13th June 2009 19:28
Kilka tygodni? Zależy czym wyślesz do "reprezentantów" Seagaty na Polskę (w Warszawie na Szyszkowej się znajdują). Oni sami korzystają z kuriera dwudniowego, więc szybko uwijają się. Najwięcej to słyszałem o dwóch tygodniach.