koni - Tue 10th March 2009 18:59
problem z serwisem czy z ze sprzedawcą co mam zrobić
Poszedłem sobie z takim problemem do serwisu komp po włączeniu zaskoczył po kilku minutach wyłączył mi się sam, ponownie chcąc uruchomić nic mi się nie pokazywało nawet start biosu był niemożliwy na ekranie czarno po zresetowaniu biosu ponownie załączył zaczął się system pokazywać i znów wyłączył i tak dalej .
A zaczęło się tak
Poszedłem sobie do sklepu w Krakowie i poprosiłem o złożenie z takich i takich elementów kompa, okazało się że na ich stronie są dostępne takie podzespoły a w sklepie niestety nie ma więc Pan sprzedawca zaproponował mi nieco lepsze za taką prawie samą cenę,ceny mają spoko zamówiłem i odebrałem oczywiście w terminie po czym zamienili kartę graficzną z 1024mb na 512mb spoko cena itd styka i taka pewnie nie mieli tamtej.
Ale po użytkowaniu takiego sprzętu okazuje się że nie maja żadnego pojęcia o składaniu PC
Pamięci ram nie są testowane z takimi płytami i są problemy ,dysk z tej parti jest wadliwy i chodzi jak kierat, procek z taką kartą muszą mieć bardzo dobrą wentylację i po 2 miesiącach pracy prawie mi się zwęglił to były słowa ich serwisantów ,
a teraz jest w serwisie drugi miesiąc i sami niewiedzą co się dzieje z nim wysyłają pojedynczo podzespoły do innych serwisów aby za nich przetestowali czy sprawdzili jak mi wiadomo to komplet się testuje a nie pojedyncze podzespoły to jest firma ,na wstępie po oględzinach powiedziano mi w serwisie to dysk padł ponieważ wyszły z taśmy wadliwe oni wiedzieli od dłuższego czasu o tym problemie ale lepiej aby z półek znikły potem po teście okazało się że dysk jest ok tylko pamięci do niczego, nie są kompatybilne z płytą i wymieniono na kingstona i działa jeden dzień na drugi zadzwonili do mnie że z nimi też jest problem a teraz mówią mi że procek jest do bani przegrzany albo za cieki i nie daje sobie rady z innymi podzespołami co wy na to bo ja nie mam pojęcia i nie wiem co teraz z tym zrobić, a miał być taki sprzęt i teraz siedzę i płacze
1. Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz (S775/45nm) BOX procek
2. DFI LanParty LT X48-T3RS (DDR3) Heatpipe płyta gł.
3. OCZ DDR3 2x 2GB 1600MHz CL7 Platinium EB pamięc ram
4. Radeon 4870 Gainward 512MB 2xDVI + DP (PCI-E) GoldenSample karta grafi.
5. Seagate 750 GB (32MB,)sata dysk
6. Sharkoon Rebel 9 Economy Edition Silver obudowa
7. Corsair CMPSU-750TXEU - 750W zasilacz
pomocy
Pozdrawiam Koni
var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Paniki - Tue 10th March 2009 20:52
Hmm spytaj się czy mogą Ci oddać kasę za wadliwy sprzęt ;) Ewentualnie później coś byśmy złożyli :D Jak by co to ja też z Krakowa :D
koni - Tue 10th March 2009 21:34
Z góry przepraszam że w tym miejscu postawiłem tego posta
--------------------
Edycja postu:
właśnie w tym sęk że ja zakupiłem podzespoły a oni mi z dobrej woli złożyli go (chwyt marketingowy) i w ten sposób za nic nie odpowiadają
military.modding - Tue 10th March 2009 21:57
sprzęcik spoko, a jeśli 2 miech lata po serwisach, to tragedia...
niech Ci kasę oddają!
i mogą sobie testować do woli... dzizzz co za głupole w tych serwisach...
nikomu się pewnie nie chce tego porządnie sprawdzić i tyle... var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
koni - Tue 10th March 2009 22:00
albo tak się znają
ska - Wed 11th March 2009 08:40
owijają w bawełne a komputer pewnie nie był tam nawet palcem tknięty :P
Omen - Wed 11th March 2009 09:19
Ja bym spojrzał dokładnie na warunki gwarancji - powinno tam być napisane, ile czasu ma serwis na swoje działania. Jeśli czas ten przekroczyli a nie powiedzieli, że muszą trzymać dłużej to bym się upomniał. statecznie pozostaje Rzecznik Praw Konsumenta, bo faktycznie lipa - towar traci na wartości a Ty go nie możesz używać...
koni - Wed 11th March 2009 10:50
UMOWA
3-(podpunkt mówi ) Czas naprawy liczy się od daty dostarczenia kompletnego sprzętu do serwisu w przypadku realizacji naprawy w serwisie autoryzowanym przez producenta sprzętu lub po za serwisem (firmy u której kupowałem nie będę pisał jakiej bo nieładnie )czas naprawy może wydłużyć sie do 28 dni roboczych ( bez sobót niedziel i świąt)
Podpunkt 6 w tej umowie jest spoko
4.Sprzęt pozostawiony na okres ponad trzech miesięcy od daty powrotu z naprawy przechodzi na własność serwisu .
(skąd mam pewność ze on już prawie 2 miechy tam tylko nie leży) a i jeszcze nie wyjeżdżajcie na wakacje albo nie chorujcie najpierw musowo kompa odebrać bo po przyjeździe można pomarzyć o odebraniu .
9.termin wykonania ekspertyzy KOMPUTERA wynosi minimum 7 dni roboczych .
(im to zajmuje już ponad 2 miesiące )
10.W przypadku reklamacji warunkowej termin realizacji może przedłużyć sie do 90 dni
( po czym pewnie przechodzi na ich własność )
military.modding - Wed 11th March 2009 11:04
ja na Twoim miejscu po 28 dniach, przyszedłbym do serwisu z RPG i koszykiem granatów...
a Ty czekaj sobie dalej...
koni - Wed 11th March 2009 11:10
spoko tylko wtedy już nic nie odbiorę
Msi - Wed 11th March 2009 11:16
Drogi kolego.
Podzespoły fantastyczne ... ale widocznie trafiłeś na kiepskie osoby :/
Wydaje mi się że Ci ludzie kręcą ... sami by chcieli mieć takie podzespoły a tobie w zamian wcisnąć jakąś chińszczyznę... albo kombinują z tym przytrzymaniem sprzętu żeby przeszedł na ich własność.
W tej chwili najważniejsze to niech Ci sprzęt oddają. Daj go do porządnego serwisu, niech tam Ci sprawdzą co i jak (przy Tobie i niech wydadzą opinie jeśli coś będzie nie tak i potem najwyżej walka z tymi ćwokami (przepraszam za słownictwo)).
Sam pracuję od niedawna jako serwisant i różne rzeczy się trafiają. Jakbyś mieszkał blisko mnie to mógłbyś mi podrzucić to by się kuknęło ;)
Życzę powodzenia w sprawie super komputera :)
Pozdrawiam
I jeszcze jedna uwaga : nie bierzcie produktów gainwarda bo potem jest problem z reklamacją. Gainward ma ponoć problemy i z reklamacjami nie jest różowo i z tego co dzisiaj wyczytałem w MMV serwis jest problem. Sami możecie przeczytać http://www.mmv.pl/serwis/index.php
Paniki - Wed 11th March 2009 11:21
Ja mieszakam w KRk więc też by się coś kukneło :D
koni - Wed 11th March 2009 11:38
Właśnie dzwoniłem do nich i tłumaczyli mi się ze wysłano procka do firmy intel a oni powiadomili ich że odesłali do fabryki do Irlandii prosili mnie abym oddzwonił na początku przyszłego tygodnia możliwe że już będzie u nich sam nie wiem co mam teraz zrobić tak co parę dni wysyłają coś innego wraca i na zmianę już chyba tylko płyta główna im została :bounce:
--------------------
Edycja postu:
nie wiem czy na forum można robić reklamę takiej firmy i podawać ich nazwę ale chyba zacznę bo człowieka już nosi w Krakowie są dobrze znani
Msi - Wed 11th March 2009 11:45
To niepoważne ... żeby wysyłali wszystko po kolei do producenta... tak to wieki będziesz czekał. Sprawdza się całego kompa i eliminuje co w nim jest nie tak i wysyła się sprzęt powodujący problemy. Według mnie nie poświęcili się ...
military.modding - Wed 11th March 2009 11:57
robią sobie z ciebie jaja!
żadna poważna firma tak się nie zachowuje, nie rozumiem tylko jednego, skoro mieli 28 dni na naprawę, dlaczego nadal grzecznie czekasz, i godzisz się z informacją o wysłaniu procesora do Intela?
to jakaś bzdura, do fabryki to oni mogą sobie odesłać siebie jako podpórki stabilizujące...
w serwisie wyciąga się proca, wkłada się do innej płyty, jeśli działa ok, jeśli nie działa znakiem tego uwalony... koniec zagadki
nowy proc do klienta ze starego robią domino albo co im się podoba...
zacznij walczyć, bo nie zobaczysz swojego kompa...
Dark_Reaver - Wed 11th March 2009 12:13
Mam małą propozycje bo widze, że kolega jest raczej mało zdecydowany w swoich poczynaniach... Niech ktoś z Krakowa kto wie co i jak pójdzie z nim i zrobi im tam burde... sam chętnie bym poszedł ale Lublin jest troszke daleko...
A jak SAM pójdziesz to wydrzyj od nich ten sprzęt... sprawdzenie tego co tam się dzieje i co nie działa powinni zrobić dość szybko... ja jakoś z naprawami kompów kumpli nie mam takich problemów, a serwisem nie jestem :/
A złą reklame takim sklepom polecam robić :) i jeszcze ich o tym powiadomić najlepiej jak zalezy im na opinii i klientach to powinni szybko wziąść się za siebie.
Omen - Wed 11th March 2009 21:41
Burdę może nie, bo krzykiem nic nie zdziałasz, ale przejsć się z kimś, kto ma odwagę powiedzieć prawdę. Dla młodszych osób to może być mama ("syn oddał komputer miesiąc temu i nadal jest odsyłany i czeka na naprawę"), dla starszych to może ktoś inny - kolega jakiś.
A technika, że każdą część wysyłają na próbę to chyba tylko ściema. Każdą część mogą sprawdzić u siebie, zdiagnozować usterkę i wysłać uszkodzoną część do oryginalnego serwisu. No chyba, że ten sklep nie posiada swoich części serwisowych...
Farcik - Thu 12th March 2009 06:24
Powinno być tak- przynosisz paragon (jeśli jest) wykładają nowe części lub oddają kasę i już. Dlaczego wysyłają akurat te części?(jeżeli w ogóle wysyłają). Można powiedzieć, że cię okradli i już.
Laidman - Thu 12th March 2009 11:18
ja na twoim miejscu poszedlbym do adwokata i zaplacil zeby poszedl tam raz z toba albo napisal jakies pismo i ich troche postraszyl
bo onie najwyrazniej nie chca ci tego naprawic i czekaja az minie te 3 miesiace i potem im nic nie bedziesz mogl zrobic
twoj sprzet kosztowal troche kasy wiec mowie ci ze mi sie wydaje ze probuja cie wyruchac
a jesli tak to lepiej ich szybko do jakiegos dobrego adwokata i zalatw to wszystko przez niego
mozesz tam pojsc z nim albo niech ci pismo napisze i wyslij jak najszybciej
dobrze ci radze bo zaraz moze sie okazac ze zgodziles sie na warunki i podpisales gwarancje a wszystko co masz jest slownie
albo moze inaczej
pojdz do nich i popros o to zeby ci dali na pismie co jest nie tak bo ty chcesz z tym isc do adwokata, nie rob zadymy tylko grzecznie i milo i zobacz jak zareaguja
mysle ze sie wystrasza i za tydzien dostaniesz kompa
a jak nie to idz do adwokata najlepiej jakiegos znajomego
powodzenia
d3mox - Thu 12th March 2009 15:11
Postrasz ich sądem, a jak nie pomoze wpadaj z kumplami i dopiero gadaj :)
SHADOW EXTRIM - Thu 12th March 2009 18:06
Ustawa z dnia 27 lipca 2002r. O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.Rozdział1 art.6.mówi':Za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową uważa się również nie prawidłowość w jego zamontowaniu i uruchomieniu,jeśli czynności te zostały wykonane w ramach UMOWY SPRZEDAŻY przez sprzedawcę lub przez osobę,z którą on odpowiedzialność,albo przez kupującego według instrukcji otrzymanej przy sprzedaży.Całej tej ustawy nie będę cytował jeśli chcesz więcej wyślij mi prywatną wiadomość a ja prześle ci ustawę bo jeszcze kilka artykułów jest ciekawych i warto poczytać jakie się ma prawa.
koni - Thu 12th March 2009 20:02
Tak jak na początku pisałem to w tym jest sęk że ja zakupiłem u nich podzespoły a oni mi je złożyli do kupy , i mam jedynie Fakturę za podzespoły a nie za złożenie zestawu
w ten sposób uciekają od problemów i potem mają klientów daleko w tyle ,poczekam do poniedziałku jak dojedzie procek i powiedzą mi że teraz płytę wyślą do sprawdzenia,
to podjadę sobie do Rzecznik Praw Konsumenta,potem adwokat i reklamę im zafunduję w paru gazetach radiu itd. i sądzę że ulegną najbardziej przy pseudo reklamie na ich temat ponieważ to jest dobrze znana firma w Krakowie i nie pozwolą sobie aby stracić paru klientów,
Miniek - Thu 12th March 2009 20:29
umowa słowna itp jest taką samą umową co na papierze
Pawel_KillerPL - Thu 12th March 2009 23:20
Cytat:
Napisał/a koni Tak jak na początku pisałem to w tym jest sęk że ja zakupiłem u nich podzespoły a oni mi je złożyli do kupy , i mam jedynie Fakturę za podzespoły a nie za złożenie zestawu
w ten sposób uciekają od problemów i potem mają klientów daleko w tyle ,poczekam do poniedziałku jak dojedzie procek i powiedzą mi że teraz płytę wyślą do sprawdzenia,
to podjadę sobie do Rzecznik Praw Konsumenta,potem adwokat i reklamę im zafunduję w paru gazetach radiu itd. i sądzę że ulegną najbardziej przy pseudo reklamie na ich temat ponieważ to jest dobrze znana firma w Krakowie i nie pozwolą sobie aby stracić paru klientów, Kiedyś miałem podobny problem, mniejszej wagi ale też, poszedłem do rzecznika praw konsumenta i dostałem kilka porad, ba dodatkowo rzecznik ten poszedł ze mną do sklepu !! powiedział swoje i po krzyku (sprzedawca tak się przestraszył, że brak słów to opisać) następnego dnia wszystko nowiutkie bez żadnych problemów, teraz jak idę do sklepu to już nie robią problemów, traktują mnie jak króla. A adwokat jest zbędny, rzecznik praw konsumenta powinien wszystko załatwić, no chyba, że leń z niego to może być kiepsko, ale nie sądzę, pozdro ;)
SHADOW EXTRIM - Fri 13th March 2009 18:41
obawiam się,że w poniedziałek zadzwonią i powiedzą przepraszamy,ale płytę główną musieliśmy odesłać do producenta.A jeśli chodzi o negatywną reklamę to i tak im się należy nawet jak zwrócą sprzęt sprawny.
koni - Fri 13th March 2009 21:00
Mam nadzieję że to koniec wysyłania ale już mam dosyć,
mecze sie nie na swoim kompie i to jest najgorsze z tą reklamą to nie chciał bym nikomu bałaganu robić,
jeśli kupujecie w ten sam sposób co ja to postarajcie się aby podczas kupna podzespołów składali wam to od razu niech wam gwarancję na złożenie wystawią ,aby nie było takich nieprzyjemności co ze mną.
Pozdrawiam
I dziękuje wam za rady
Paniki - Sat 14th March 2009 05:45
Najlepiej o bra c same części i się w domu bawić
kiotoshi - Sat 14th March 2009 09:40
Powiem tak w komputronik fajnie doradza i wogole ale jest jeden bolacy minus tym minusem jest serwis. No taki serwis to masakra nie dosyc ze albo zrobia albo nie a moze dadza nowy sprzet. Totalnie wkurzajace. Pewnie nigdzie serwisowanie nie jest dobre ale kurcze klient nasz pan a nie odwrotnie pozdro:P
blackknight - Tue 17th March 2009 06:46
zgadzam się co do serwisu komputronika.. mój znajomy otrzymał WCZORAJ drugą płytę główną bo oddał na gwarancję pierwszą jakieś 3 miesiące temu... po 2-óch miesiącach przysłali mu... niedziałającą -_- i po miesiącu chyba sprawną. Nie wiem nie pytałem go jeszcze czy działa heh. Kontaktu zero. To on sam musiał dzwonić, interesować się, pytać kiedy może to odebrać no i poganiać tamtych... Totalna klapa z tym sklepem nie ma co. Jak chodzi o sprzedaż to włażą w tyłek, ale jak trzeba coś naprawić to umywają ręcę i "ja to pana nie znam, wypchaj się pan" heh. Cała polska przeczywistość ;)
Msi - Tue 17th March 2009 09:50
Nie wiem dlaczego czepiacie się do komputronika :/ ... ja miałem do wymiany wentyle na chłodzeniu Arctic Cooling Accelero Xtreme 8800 ... fakt faktem odesłali do producenta ale odesłali mi nowe całe chłodzenie warte ładnie ponad 100zł i teraz mam dwa chłodzenia :)
koni - Fri 20th March 2009 22:38
gdzie co kupić i jaką klase towaru
Witam mam prośbę słyszałem od znajomego że można kupić tanio w tym i tym sklepie (podzespoły) sprawdziłem i rzeczywiście ceny super to bez zastanowienia biorę :???:a co dalej ,zakupiłem parę podzespołów i złożyli mi sprzeciora i po paru miesiącach coś mi padło oddałem do serwisu cały zestaw i jak do tej pory powymieniali mi polowe rzeczy,sprzęt leży już trzeci miesiąc i czekają na następne podzespoły.
Zapytałem się znajomego Informatyka jak to możliwe aby tak skopać sprzęt ,nierobiąc na nim prawie nic pierwsze pytanie padło gdzie kupiłem to mu odpowiedziałem w tym i w tym sklepie to mi powiedział ceny to oni mają super,serwis do bani a sprzęt jaki sprzedają w większości jest klasy C wiec nie dziw się że są takie tanie.
Zatem mam prośbę do was co oznacza klasa C i jak to można sprawdzić czy faktycznie to jest ta klasa jeśli tak to czy można żądać od sprzedawcy aby zamienił towar na klasę A albo zwrócił kasę.
Pozdrawiam Koni
military.modding - Fri 20th March 2009 22:55
Twojemu koledze chyba pomyliły się części komputerowe, z klasami modeli samochodów, tak to jest gdy się za wiele siedzi na serwisach porno, a za mało na serwisach poświęconych podzespołom komputerowym.
Wymień swoje podzespoły.
koni - Fri 20th March 2009 23:20
moje podzespoły to
1. Intel Core2 Quad Q9550 2,83 GHz (S775/45nm) BOX procek
2. DFI LanParty LT X48-T3RS (DDR3) Heatpipe płyta gł.
3. OCZ DDR3 2x 2GB 1600MHz CL7 Platinium EB pamięc ram
4. Radeon 4870 Gainward 512MB 2xDVI + DP (PCI-E) GoldenSample karta grafi.
5. Seagate 750 GB (32MB,)sata dysk
6. Sharkoon Rebel 9 Economy Edition Silver obudowa
7. Corsair CMPSU-750TXEU - 750W zasilacz
z tego co mi wiadomo to nie należą do najgorszych zakupiłem 2008-10-17, a w styczniu tego roku oddałem do serwisu jak do tej pory serwis nie wie co temu zestawowi dolega tylko non stop wysyłają do innych serwisów podzespoły i wymieniają na nowe
Władca Much - Fri 20th March 2009 23:32
Jak możesz podaj dokładną specyfikację tego co wsadzili wcześniej i tego na co teraz wymieniają.
W kompach to albo coś działa albo i nie (no może też niestabilnie działać, ale zazwyczaj sprzedawcy i producenci pilnują by bubli nie wprowadzać w obrót bo później same problemy (ta zasada nie dotyczy zasilaczy xD))
Oczywiście piszę z perspektywy zwykłego użytkownika, nie fana OC, moddingu i ekstremalnej wydajności :-)
military.modding - Fri 20th March 2009 23:42
Chłopaku, ale ty już prowadzisz jeden wątek z tym problemem >>> http://ocforum.pl/showthread.php?t=25565
po co drugi założyłeś?
podzespoły masz spoko, ale wyrwij to od nich wreszcie, bo co z tego, że części super, jak nie masz ich w domu...
tak długo to nie może trwać...
jeśli jesteś tak grzecznym człowiekiem, że nie potrafisz im nawrzucać, poproś o to kogoś, niech ich zjedzie po całości!
czas im się już dawno skońzzył na diagnozę i naprawę...
kolejna sprawa, podlicz sobie różnice w cenniku, i żądaj zwrotu kasy, mam na myśli różnice w cen, obecnie podzespoły komputerowe znacznie potaniały, a skoro nie korzystałeś z nich w tym czasie, to dlaczego mają nie zwrócić Ci różnicy!
Walcz chłopie!
Omen - Sat 21st March 2009 08:50
Najlepsze jest to, że oba wątki nie różnią się niczym pod względem zawartości, tak jakby się kopiowały O_o
A w kompach żadnej klasy nie ma. Podobnie jak mówi się, że horror jest klasy B - ma to tylko określić, że jest słabszy...
ania - Sat 21st March 2009 17:09
Zauważyłam że przenieśliście ten wątek szukałam ale znalazłam ,mianowicie prowadziłam sklep komputerowy i co do klasy towaru koni ma racje,a jak ktoś nie ma pojęcia to niech się nie wypowiada na ten temat.
są trzy klasy A B C podzespołów wyprodukowanych przez daną firmę
klasa A sprzęt sprawdzony-testowany 99% sprawnych podzespołów
klasa B sprzęt sprawdzony nie testowany 85% sprawnych podzespołów
klasa C sprzęt nie testowany ani sprawdzany 60% sprawnych podzespołów
dlatego są różne ceny -ja sprowadzałam klasę B cenowo tańsza o 20% od klasy A ,klasa C nawet o 50% zatem niektóre sklepy mają taką taniochę .
Najgorsze jest to że Klienci po zakupie wracają z wadliwym towarem do serwisu,
a serwisant wciska im kit że źle traktowali kompa i nic im nie może zrobić więc proponuje zakupić nowe dziadostwo a ktoś kto nie zna się na tym im wierzy.
czasami trafia się na podróbę chińską ,handlarze nie raz proponowali mi to gó....
polecam kupować te nieco droższe
bardzo dobrze że KONI poruszył ten wątek bo niektóre buraki nie mają o tym pojęcia
marcin255 - Sat 21st March 2009 17:25
ania po 1 witamy ,po 2 zostaniesz ostrzeżona za " buraki " , po 3 nie wszyscy prowadzą sklep z akcesoriami i częściami komputerowymi . Muszę przyznać ,że jestem zaskoczony
" są trzy klasy A B C podzespołów wyprodukowanych przez daną firmę
klasa A sprzęt sprawdzony-testowany 99% sprawnych podzespołów
klasa B sprzęt sprawdzony nie testowany 85% sprawnych podzespołów
klasa C sprzęt nie testowany ani sprawdzany 60% sprawnych podzespołów"
Władca Much - Sat 21st March 2009 17:54
taaa... a klasę C siedzi świstak i zawija w sreberka ;]
Nikomu by się nie opłacało wypuszczać czegoś o tak wysokiej zawodności.
Nawet nie gwarancja, ale prawo konstytucyjne nakłada na producenta wymianę wadliwych towarów.
Nikomu by się to nie kalkulowało.
military.modding - Sat 21st March 2009 18:15
Chciałem napisać, coś więcej, ale szkoda mi na to czasu...
Niech ktoś wyłączy usera Ania, zanim zacznie pisać kolejny post...
Cała dyskusja na temat komputera koni zaczyna być dziwna!
Omen - Sun 22nd March 2009 11:16
Ok, jestem burak. Poproszę jakikolwiek cennik, gdzie napisane jest np:
- Ge-Force 9800GTX klasa A - 1000zł
- Ge-Force 9800GTX klasa B - 800zł
- Ge-Force 9800GTX klasa C - 500zł
Ciekawe na jakiej podstawie w klasie "C" okreslane jest (przypominam, że nie testowany i nie sprawdzany!), że działa akurat 60% a nie powiedzmy 40...
Nie wiem, który przytomny właściciel sklepu dawałby taki wybór, bo miałby więcej zwrotów sprzętu niż dostaw z hurtowni...
Trochę cenników już w życiu widziałem, ale takiej opcji nigdy chyba.