ďťż
Karta dzwiękowa X-FI



ZEFIR - Wed 5th September 2007 23:07
Karta dzwiękowa X-FI
  Od dawna przymierzam się do zakupu karty dźwiękowej X-Fi i nigdzie nie znalazłem jej testu porównawczego w kwestii wydajności, jaką niby zwiększa PCta w grach.
Poprawa jakości odtwarzania MP3 itp chyba jest niezaprzeczalna.
Znam modele znam ich ceny, lecz czy warto pchać się w X-RAM 64MB czy wersja Music pozbawiona takiej ilości pamięci wystarczy czy zainwestować w Gamera z ową pamięcią.
Jak na razie wiem, iż większość gier nie wykorzystuje tej możliwości, lecz pojawiają się już łatki do gier a nowe pewnie zaczną się dostosowywać do możliwości.
Wiec czy ta ilość pamięci jest potrzebna czy wystarczy model bez przesadnej pamięci i tak korzyść będzie dzięki obróbce, jaką daje X-FI układ.
Szkoda, że mimo już długiego czasu tego produktu na rynku nikt tego nie zweryfikował czy pamięć się przyjmie na dzwiękówce i programiści zrobią z tego użytek najlepiej by było zrobić, własnie test tych modeli, którymi jestem zainteresowany gdyż są to pełne karty i różnią się faktycznie tylko wielkością pamięci zaś test powinien być przeprowadzony na grach z aktualizacją pod x-fi jak UT2004 i bez niej lub innej grze w obu przypadkach czy warto kłaść ponad 100PLN więcej za kość pamięci większą
Ciekawe jest to ze te wersje z mniejszą pamięcią miały bolączki na wielu platformach od błędnie odtwarzanego dźwięku po inne zawiechy itp. Zaś modele z pamięcią 64 były tych problemów pozbawione, co może sugerować, iż ten układ X-fi powinien mieć większą pamięć gdyż wtedy pracuje jak należy
Co o tym sądzicie proszę o posty na temat bez sloganów iż za drogo ze Creative to [żelki!][żelki!][żelki!][żelki!] itp. z jakimi się spotkałem na innych forach przeglądając posty var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



ZEFIR - Tue 18th September 2007 00:21
Nie bardzo mi pomogliście wiec sam wybrałem i poszedłem bez kompromisów jego efektem jest Creative Sound Blaster X-Fi Platinum Fatality Champion Series z XRam.
Karta jest naprawdę wyjątkowa, ale nie będę się rozpisywał, że MP3 nabrały nowego brzmienia odseparowanie szumu niebywałe a efekty 3D w grach nie do opisania można pozycjonować sytuacje po dźwięku a do tego zero obciążenia proca w grach i przy słuchaniu muzy polecam dzięki tej dzwiękówce zupełnie czuje jak bym miał nowego kompa lepszej wydajności. Choć nie jestem melomanem muzy czy maniakiem gier to teraz chyba zacznę po prostu nic tak nie gra jak X-FI i wszystko. Wersja, którą nabyłem jest z panelem miło się zaskoczyłem, iż jest to kawał elektroniki, za który chyba warto dołożyć trochę kasy tylko te zasilania do podpięcia na karcie i drugie na panelu mogli to jakoś rozwiązać, aby było wspólne i ta taśma transmisyjna łącząca kartę z panelem wygląda jak taśma klasyczna od flopa i niezbyt pasuje wizualnie w obudowie gdzie przeszłem na przewody ide okrągłe i sata a tu teraz taki gniot, lecz mimo wszystko wybór trafny.
Dobrze, że karty dźwiękowe tak szybko się nie starzeją jak grafiki czy procki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •