sebak_pl - Mon 7th December 2009 21:02
Seagate Barracuda 7200.12 - ni hu hu nie zipnie...
Mam na stanie nowy dysk (j/w). Niestety za żadne skarby nie chce wystartować, PCet nie przechodzi nawet procedury post, a dysk tylko cyklicznie harczy...
Macie pojęci co to może być? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
spinnaker - Mon 7th December 2009 21:08
Padnięty na starcie już może. Sprawdzić na innym kompie/zasilaczu i nic więcej nie zostaje dla przeciętnego Kowalskiego.
maximmus1 - Tue 8th December 2009 07:20
Głowica uderzyła o talerze ... jak jest na gwarancji to wysyłaj.
proste71 - Tue 8th December 2009 07:56
Bardzo mozliwe, albo sprawdzac na innym sprzecie albo od razu odsylac i nie marnowac czasu ;) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
.:BamboszeK:. - Tue 8th December 2009 18:22
Pewnie uszkodzony podczas transportu . Powiem że Seagate ma niezły serwis . Wysłałem pocztą w czwartek , a we wtorek doszedł do mnie wzorowo zapakowany dysk przesłany DHL .
proste71 - Tue 8th December 2009 19:04
Kadzy servis, ktory wymienia na nowe jest elo. Naprawione suxx
maximmus1 - Tue 8th December 2009 19:10
hm.... wszystko fajni9e ale raczej jeżeli chodzi o dyski to każdy serwis wymieni na new.
proste71 - Tue 8th December 2009 19:12
Kazdy mowisz :D, spoko nie ma co tam gdybac ja wiem, ze tak nie jest.
maximmus1 - Tue 8th December 2009 20:56
nie teoretyzujmy ale w większości tak jest
proste71 - Tue 8th December 2009 21:26
Cytat:
Napisał/a maximmus1 nie teoretyzujmy ale w większości tak jest A skad Ty to wiesz, ze w wiekszosci tak jest, zdradz mi ten sekret ?
sebak_pl - Wed 9th December 2009 06:34
Panowie każdy ma inne doświadczenia więc powstaje inna opinia. Akurat w przypadku dysków Seagate'a mogą wysyłać od ręki nowe bo chcą sobie podreperować renome, którą stracili przez wadliwe serie. Jednak wątpie, żeby robił tak każdy producent, bo mimo wszystko to dodatkowe koszta. Co do samego dysku to dzisiaj wysyłam na gwarancję, wystarczy wysłać sam dysk czy jakiś dowód zakupu też?
proste71 - Wed 9th December 2009 07:46
Wszystko zalezy od miejsca nabycia, ale jakis rachunek czy numer zamowienia bedzie pewnie potrzebny (rma domniewam, ze tez )
spinnaker - Wed 9th December 2009 07:58
Do paczki najlepiej wrzucić ksero faktury/paragonu.
maximmus1 - Wed 9th December 2009 08:32
wystarczy sprawdzić czy ma gwarancję na stronie seagate i założyć sprawę i to wszystko :) bez żadnych rachunków.
BeHQ - Wed 9th December 2009 09:52
Serwis WD też odsyła nowe.
maximmus1 - Wed 9th December 2009 10:53
Dokładnie tylko wtedy już z zastrzeżeniem że nie ma gwarancji a raczej było tak parę lat temu jak WS wysyłałem.
BeHQ - Wed 9th December 2009 11:38
Cytat:
Napisał/a maximmus1 Dokładnie tylko wtedy już z zastrzeżeniem że nie ma gwarancji a raczej było tak parę lat temu jak WS wysyłałem. Dziwne. Nie spotkałem się z brakiem gwarancji po wymianie.
Swoją drogą, to nikt nie naprawia dysków twardych. Firmie nie opłacałoby się tracić czasu, gdzie co minute schodzi z taśmy kilkaset nowych.
Sensowniej jest przyjąć z defektem, wrzucić do techników w celu potwierdzenia, ew. zbadania przyczyny i rozłożenie na części pierwsze.
Może inaczej jest po uzgodnieniu, że dane mają być zachowane.
spinnaker - Wed 9th December 2009 12:55
Cytat:
Napisał/a BeHQ Firmie nie opłacałoby się tracić czasu, gdzie co minute schodzi z taśmy kilkaset nowych. Prawda jest taka, że firmy przy "biznesplanie" danego produktu mają już wliczone to (tj. powracające sprzęty z gwarancji) w cenę produktu.
Arlic - Wed 9th December 2009 23:04
Cytat:
Napisał/a spinnaker Cytat:
Kac - Thu 10th December 2009 01:32
Cytat:
Napisał/a Arlic ...a najwieksza czescia ceny dysku jest marza... marza... marzanna? ;)
Swoją drogą zawsze myślałem, że uszkodzony np. dysk na gwarancji jest odsyłany przez sklep gdzie został zakupiony, do dystrybutora na dany kraj. Do producenta, to chyba nieco dalsza droga. Poza tym, niby co producent ma z tym zrobić, jak mu tam taśmy na okrągło pracują?. Nie ma czasu na głupoty;)
Pzdr