Dark_Reaver - Mon 19th May 2008 11:43
Xero do biura
Zostałem poproszony o pomoc w kupnie jakiegoś xero do biura podatkowego. Czasem trzeba skopiować 2 strony czasem 20, a z tego co się dowiedziałem czasem i 200(rzadkość) xD
Ewentualne wymagania stawiane przez właścicielke w/w biura to:
-Żeby działała i się nie psuła
-Tania w używaniu (tonery i ich dostępność)
-Prosta w obsłudze
Cena jaką może wydać to 1500 max 2000zł, da się coś wybrać do tej kwoty? ja się na tym ogólnie niezbyt znam, a nie chce brać w ciemno bo może być później problem... var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
barythepooh - Mon 19th May 2008 12:01
U nas było tak, że do firmy kupowane są modele za ok. 6 tys. zł. Ponieważ konieczne było xero do biura zapytaliśmy gościa o jakiś tani model i zaproponował egzemplarz, którego używali do pokazów. Wiadomo, używany i "nie w pudełku", ale z pełną gwarancją itd. Jak na razie działa, ma różne duplexy, sortowania i inne cuda niewidy;) - były drobne problemy ale gosciu przyjeżdżał w ramach serwisu. Najważniejsze, że za pół ceny - może znajoma zapytałaby przedstawiciela