Arlic - Sat 14th November 2009 13:37
8600GT jako procesor fizyki?
czy da sie 8600GT jako procesor fizyki dac ?
bo jak widze, ci co maja karty jako procesor fizyki, to zawsze 9500/9600
nie wiem czy do spowodoane ze 9500/9600 mniej pobiera pradu, czy czym innym var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
jab0lpunk - Sat 14th November 2009 14:19
głównie chodzi o to że GF295 jest za mocny do liczenia fizyki isie nudzi :P ja słyszałem głównie o 9800/8800/250gt czyli jednej grafie w trzech osobach xD
osobiście uważam że 8600 to 9800 przed spaleniem ;P co do fizyki powinna sie nadawać :D ale nie jestem pewny bo mnie do dzis ta cała fizyka nie przekonuje :))
Zeta198 - Sun 15th November 2009 11:12
Wszystko z seri 8xxx i wyżej liczy fizykę
http://forum.pclab.pl/t390173.html
Ten 8600 do czego miałby iść?
.:BamboszeK:. - Sun 15th November 2009 18:37
Chyba dopiero 8800 i więcej obsługują cuda i PhysX . var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
bonusso3 - Sun 15th November 2009 18:43
Cała seria 8
Dark_Reaver - Sun 15th November 2009 18:56
Cytat:
Napisał/a .:BamboszeK:. Chyba dopiero 8800 i więcej obsługują cuda i PhysX . To jakim cudem ludzie skutecznie używają nawet 8400GS ? :P
CUDA dzieją się od serii 8 :)
BoLeK - Sun 15th November 2009 18:59
nie ma sensu dedykować do fizyki czegokolwiek poniżej 8600gt (przyrost FPS prawie żaden) i powyżej 8800gt (bo karta się będzie nudzić) 9600gt jest chyba najlepszym wyborem na dzień dzisiejszy jeśli chodzi o kase/wydajność w liczeniu fizyki w grach.
Dark_Reaver - Sun 15th November 2009 19:23
Wg. mnie 8600 Sonic+ wystarczy. 130-150zł, a nie 260-320 :)
No i jest jeszcze to, ze mało gier obsługuje PhysiX
jab0lpunk - Sun 15th November 2009 19:40
hmmm właśnie jakie gry to obsługują??:D bo troche poczytałem i sam myśle czy nie kupic jakiegos 8600(NIE palić go)i zrobić sobie z niego tą fizyke:P
Zeta198 - Sun 15th November 2009 19:43
Może trochę inaczej. Do samej fizyki karta nie musi być szybka. Tylko rdzeń graficzny bo to jego zadanie. Można kupić nawet jakiegoś 9500 na DDR2. Byle by rdzeń miał dużo "tego wszystkiego"
Arlic - Tue 17th November 2009 00:55
Cytat:
Napisał/a Zeta198 Może trochę inaczej. Do samej fizyki karta nie musi być szybka. Tylko rdzeń graficzny bo to jego zadanie. Można kupić nawet jakiegoś 9500 na DDR2. Byle by rdzeń miał dużo "tego wszystkiego" a ten 8600GT, wyglada mi jak 9500GT
8600GT: 32 jednostki z unifikowane, rdzen 575Mhz (moge do 680Mhz podkrecic) i pamieci DDR2
9500GT: 32 jednostki z unifikowane, rdzen 550Mhz
jak sie da takiego geforca jako procesor fizyki, to mozna go podkrecac np: atitool?
czy trzeba zmienic mu ustawienia w biosie
Evolancer - Tue 17th November 2009 01:55
Fizyka to nie sli (chyba ze sie myle) Mozna smiało podkręcać rdzen a pamięci to raczej nie bo z tego co zeta pisze to za fizyke to tylko rdzen odpodwiada.
Dark_Reaver - Tue 17th November 2009 01:58
Rdzeń i shadery.