ďťż
Assassin's Creed 2 PC przesunięty na 2010r.



Vesper - Sat 26th September 2009 00:10
Assassin's Creed 2 PC przesunięty na 2010r.
  Cytat:
Na oficjalnym Twitterze firmy Ubisoft pojawiła się wczoraj informacja, że pecetowa wersja nadchodzącej kontynuacji dla gry Assassin's Creed jednak nie pojawi się razem z konsolowymi edycjami tego tytułu w dniu 17 Listopada. Assassin's Creed 2 na PC pojawi się dopiero w przyszłym roku.

"Assassin's Creed 2 PC zostało przesunięte na pierwszy kwartał 2010 roku. Trochę więcej czasu dla projektantów, aby mogli dostarczyć wam grę najwyższej jakości".

Przypominamy, że pierwsza część serii również spóźniła się na pecety, otrzymując w międzyczasie nalepkę Wersji Reżyserskiej, oraz kilka nowych misji. Chwilowo nie wiadomo, czy Assassin's Creed 2 przejdzie przez podobną procedurę.
Źródło: gry.wp.pl

Coś mi się wydaje, że planują wepchnąć DX11 lub pozbierać opinie o wersjach konsolowych i ulepszyć pecetową :-D W sumie to dobrze, że przesuwają, funduszowo bym nie wyrobił: Dirt2, Aion, RE5, CoD:MW2, Batman :pruchno: var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Mike - Sat 26th September 2009 00:46
To ma raczej na celu walkę z piractwem... I nie zdziwie sie, jeśli takie rzeczy będą sie dziać coraz częściej...

Późniejsza wersja na PC = więcej sprzedanych gier na konsole = mniej piracenia = więcej kasy dla twórców. Proste, nie? I teraz będzie to sie działo coraz częściej ze wszystkimi grami jakie będą wychodzić. Ot takie uderzenie w PCowych piratów.



bonusso3 - Sat 26th September 2009 08:30
Cytat:
Napisał/a Mike Ot takie uderzenie w PCowych piratów. Bardziej w PCtowych graczy. Mój sąsiad zamówił pre-order i teraz musi czekać ;) No trudno, jeśli coś poprawią, ulepszą to czemu nie. Może gra będzie mniej liniowa ;)



military.modding - Sat 26th September 2009 09:10
Mike od kiedy nie piracą gier na konsole? :)

IMO jak zwykle mają problemy z konwersją na PC!
Konsolowe konwersje są złe!
Wypuszczają gry pokroju Dead Space, Resident Evil5 gdzie ewidentnie czuć, że sterowanie było przygotowane pod pada, oczywiście da się w to grać ale... var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



eragonn14 - Sat 26th September 2009 10:49
Cytat:
Napisał/a Mike To ma raczej na celu walkę z piractwem... I nie zdziwie sie, jeśli takie rzeczy będą sie dziać coraz częściej...

Późniejsza wersja na PC = więcej sprzedanych gier na konsole = mniej piracenia = więcej kasy dla twórców. Proste, nie? I teraz będzie to sie działo coraz częściej ze wszystkimi grami jakie będą wychodzić. Ot takie uderzenie w PCowych piratów.

Wg. Ciebie jeśli ktoś ma nextgena (X360, PS3) to ma też komputer który spokojnie pociągnie gry na maxie ? IMO bez sensu taki stan rzeczy...



allmark - Sat 26th September 2009 11:12
Cytat:
Późniejsza wersja na PC = więcej sprzedanych gier na konsole = mniej piracenia = więcej kasy dla twórców. Proste, nie? Naprawdę myślisz, że ta gra sprzeda się lepiej na PC niż na konsolach nawet przy jednoczesnej premierze?

Cytat:
"Trochę więcej czasu dla projektantów, aby mogli dostarczyć wam grę najwyższej jakości" Co na ludzkie znaczy: "Wolimy trochę przesunąć premierę, niż znowu słuchać waszych narzekań na wydajność jak to było przy jedynce..." :mrgreen:

EDIT: Na pocieszenie macie Trailer z TGS'u przedstawiający historię rodziny Ezio (jak jest po japońsku to przepraszam - nawet nie oglądałem, bo gra mnie mało interesuje...).



Mike - Sat 26th September 2009 15:21
Nie sprzeda sie na PC w większej ilości, ale... Jeśli na konsole sprzedało by sie 1mln kopii, a na PC powiedzmy kolejny milion z czego jakieś 40% zostanie spiracone, to twórcom zupełnie nie opłaca sie wydawać na PC (mowa o równoczesnej premierze). A jeśli PCowa wersja zostanie opóźniona, to na konsole zostanie sprzedane powiedzmy 1,2mln. Strata jest, ale podczas wchodzenia na rynek PC nie odnotuje sie straty i nie trzeba "dokładać do interesu".

Gry na konsolach są piracone, ale nie aż w takim stopniu. Bo ściągnąć gre na dysk twardy może każdy. Na konsoli jest troche inaczej a to niesie za sobą pewne koszty (co z punktu widzenia pirata jest nieopłacalne).



Arlic - Sat 26th September 2009 17:23
Cytat:
Wg. Ciebie jeśli ktoś ma nextgena (X360, PS3) to ma też komputer który spokojnie pociągnie gry na maxie ? IMO bez sensu taki stan rzeczy...
widzialem ludzi z Xboxem360, ps3, psp i dobrym kompem w stylu GTX285+quad 3Ghz+
--------------------
Edycja postu:
Cytat:
Napisał/a Vesper Coś mi się wydaje, że planują wepchnąć DX11 lub pozbierać opinie o wersjach konsolowych i ulepszyć pecetową :-D W sumie to dobrze, że przesuwają, funduszowo bym nie wyrobił: Dirt2, Aion, RE5, CoD:MW2, Batman :pruchno: mysle ze GW2 tez na directx 11 chca przeniesc :D



allmark - Sat 26th September 2009 17:24
AC jest tytułem zbyt małego kalibru, żeby informacja o przesunięciu premiery nakłoniła masy do zakupu konsoli. Na dodatek z biznesowego punktu widzenia to co opisujesz jest raczej nieopłacalne - ryzykujesz niepewny zysk ze zwiększenia sprzedaży konsolowej wersji, a na pewno odnosisz marketingowo negatywny efekt (ludzie rezygnują z preorderów i od razu mają do twórców pretensje, a jak okaże się, że konsolowa wersja nie spełnia oczekiwań to dopiero będzie wtopa...), ponosisz dodatkowe koszty na reklamę (gra "wyłamuję się" z prowadzonej równolegle dla wszystkich platform kampanii, na dodatek początek 2010 r. to "kocioł czarownic" bo zaplanowano m.in. premierę Bioshock'a 2, Mafii 2 czy Bad Company 2 - przebicie się z reklamą będzie wymagało zwiększonych nakładów) i pracowników (team miał mieć wolne/zająć się czym innym od listopada będzie musiał nadal dłubać przy grze - za darmo na pewno nie). Wątpię, żeby Ubi (firma znana z doskonałych decyzji biznesowych) pisało się na takie coś, ale jako że nikt z nas nie ma wglądu w ich papiery to możemy sobie gdybać. Jedyne co jest pewne to, że premiera w 2010 r. i na torrentach i tak gra będzie cieszyła się popularnością ;)



Mike - Sat 26th September 2009 19:17
Ładne podsumowanie :) Temat z mojej strony wyczerpany.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •