laglotus - Thu 28th July 2005 11:25
Ati Radeon 9700@FireGL X1
Mam pytanie co do tego moda. Czy jest jakiś inny sposób na przerobienie 9700 w FireGL
bez potrzeby prelutowywania rezystorka na rdzeniu?? Tzn. czy ktoś już znalazł metodę na programowe przerobienie go, prze odpowiednie stery czy cośik.
Mam orginalnego Ati Radeon 9700 275/270@325/290(narazie). No i czy musze najpierw przerobić go w pro?? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
allmark - Thu 28th July 2005 11:37
W Riva Tuner jest softmod do FireGL. Jak to zrobić masz tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=227800
EDIT:Hmm... Na R9600 też działa więc powinno się dać też na 9550 - musze spróbować :whistle: I jak ktoś chce to może troche poczekać bo zająłem się już polską wersją tego arta :wink:
laglotus - Thu 28th July 2005 11:52
A czy to bezpieczne, tzn. czy mogą wystąpić jakieś błędy, karta zostanie uszkodzona i do serwisu??
allmark - Thu 28th July 2005 12:17
Nic się nie może uszkodzić bo to modyfikacja czysto software'owa :wink: . W najgorszym wypadku będziesz musiał jeszcze raz zainstalować sterowniki :) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
laglotus - Thu 28th July 2005 12:26
A czy warto to robić. Jakie będą korzyści z tego, bo jest to trochę zawiłe i trudne. Czy będzie widać wzrost wydajności w grach i testach, czy tylko w narzedziach profesjonalnych CAD itp.??
allmark - Thu 28th July 2005 19:58
Aż takie trudne na jakie wygląda to to nie jest :wink: W profesjonalnych aplikacjach wzrost będzie na pewno - tak samo jak w OpenGL. Co do testów to nie wiem, ale przeróbka na Quadro dawała pewien wzrost punktów w 3DMark'ach więc myśle że tutaj będzie podobnie :wink:
laglotus - Thu 28th July 2005 20:15
Spoko. Już mam FireGL X1 :-D Masz racje nie bylo to takie trudne. Dzieki za wszystko :D
Dym@ - Fri 29th July 2005 00:05
pochwal się wynikami laglotus :P
laglotus - Fri 29th July 2005 11:37
3dmark01se - 18046 pkt
3dmark03 - 6143 pkt
3dmark05 - 2169 pkt
Procek Pentium 4 Northwood 2,4c@3,6GHz :-D
Nawet niezle idzie jak na FireGL X1. Po przeróbce lepiej się podkręca. O wiele lepiej.
275/270@400/330 8)
Przed przeróbką maks to bylo 310/300 :D
[ Dodano: Pią 29 Lip, 2005 12:47 ]
Musze jeszcze zrobić Vmoda do pamięci i procesora na tym radku
Dym@ - Fri 29th July 2005 11:59
nieźle :cool:
Cytat:
Musze jeszcze zrobić Vmoda do pamięci i procesora na tym radku tak, wyciśnij z niego wszystko :P
Boundrose - Fri 29th July 2005 12:37
Cytat:
Napisał/a allmark W Riva Tuner jest softmod do FireGL. Jak to zrobić masz tutaj: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?t=227800
EDIT:Hmm... Na R9600 też działa więc powinno się dać też na 9550 - musze spróbować :whistle: I jak ktoś chce to może troche poczekać bo zająłem się już polską wersją tego arta :wink: czekam na wyniki modowania 9550 ;)
allmark - Fri 29th July 2005 12:49
R9550 moduje się bez problemu (trwa to mniej niż 5 minut). U mnie wynik w 3DMarku niestety spadł (około 150 pkt, chociaż nie wiem czy nie jest to spowodowane małym bałaganem jaki się zrobił w systemi - zainstalowane stery od FireGL i Omegi naraz) :( Ale w aplikacjach pod OpenGL rzeczywiście jest szybciej i to nawet całkiem sporo (w niektórych testach różnica nawet 15 fps'ów!). Musze się później pobawić w podkręcanie bo narazie nie mam czasu :wink:
P.S. Jak tylko otrzymam zgode na publikacje tłumaczenia to guide Radeon => FireGL zagości w dziale FAQ :)
EDIT: Szczęśliwa wiadomość :D Dostałem zgode autora tekstu na tłumaczenie - zrobie tylko obrazki i jakieś testy i wrzuce to na forum :wink:
Madness - Fri 29th July 2005 15:06
Z OpenGL korzysta Doom3. Czy zauważył ktoś jakąś poprawę w jego działaniu ??
allmark - Fri 29th July 2005 17:45
http://forum.overclockers.pl/viewtopic.php?p=81255 - zapraszam :-D Jakby ktoś porobił testy to może się ze mną skontaktować :wink: