ďťż
"Crysis na konsole? Nie widzę problemu..."



Allen - Mon 9th October 2006 09:40
"Crysis na konsole? Nie widzę problemu..."
  Crysis to z pewnością jedna z najbardziej oczekiwanych gier przyszłego roku. Z dotychczasowego stanowiska firmy Crytek, producenta dzieła, wynikało, że tytuł będzie przeznaczony wyłącznie na PC. Czy rzeczywistość okaże się inna?

Czytaj więcej ->

Źródło: IDG var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



saTan - Mon 9th October 2006 15:51
FarCry tez mial byc nieosiagalny przez konsole, a jednak wyszedl na Xboxa ,pomijajac jak to wygladalo..., z obecnymi konsolami moze byc podobnie, z tym ze rowniez nie liczylbym ze to bedzie wygladac/chodzic tak jak na PC, bo next-geny maja IMO jedna skaze w specyfikacji: ilosc pamieci, niedosc ze zaledwie 512 to jeszcze wspoldzielona miedzy grafike a system



ROMI - Tue 10th October 2006 08:19
Nie wiem {saTan} o co ci chodzi z tą pamięcią ale konsola ma bardzo szybką pamięć i dostęp do niej jest nie porównywalnie szybszy niż w obecnych na rynku pc.Po drugie 512mb w X360 jest wystarczające do pisanych pod niego gier widziałeś FarCry ta zmodyfikowaną wersje na X360 i wiele inych nie był bym pewien czy Crysis będzie gorzej wyglądał w koncu z tego sprzętu dopiero zczyna sie wyciskac proceror 3-rdzeniowyw miare upływu czasu gry zczynają wyglądac coraz lepiej a na pc zeby mi poszło na takich detalach jestem skazany na wymiane grafy dokupienie ramu czy zmianie proca,płyty to są koszta a posiadacze X360 nie mają takich problemów.



proste71 - Tue 10th October 2006 10:08
Moze posiadacze x360 nie maja takich problemow,ale roznica w grafice i grywalnosci jest i nie ma co porownywac z pc(dobrym). var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



saTan - Tue 10th October 2006 12:13
ROMI nie chodzi mi oszybkosc pamieci, ale o ilosc, porownaj Obka na X360 i PC: na Xbox'ie grafa wyrabia ram kompletnie nie (co chwila loading w exteriorach), a na PC z 1GB RAMu + grafa 256MB - niemal nigdy nie "zamuli", a na 2gb ramu to juz wogole nie mowie ( niedosc ze nizgy nie zatnie, to jeszcze mozna zwiekszyc ilosc wczytanych komorek); IMO zawalili sprawe przy projektowaniu, jakby jeszcze 512mb bylo "czysto" systemowe, a dajmy na to 256mb na karcie, ale nie 512mb dzielone

ps. a FarCry Predator wyglada kontrowersyjnie, bo o ile srodowisko jest bardziej niesamowite niz w pierwowzorze na PC (woda znow miazdzy wszystko), o tyle modele sa tak szpetne, ze odstraszaja na kilometr :/



ROMI - Wed 11th October 2006 20:28
Oj tu proste71 sie niezgodze różnica i grywalnosć jest ale na strone konsol już dawno na pc żadna giera nie przykuła mnie na dłużej {grywalnosc-klimat}ale to wiedzą ci co widzą i mają porównanie i wogóle rynek pecetowy ma bardzo duży dołek w tej branży i microsoft robi co może zeby te sytuacje odwrucić dla potwierdzenia mam PSX,PS2.Xbox no i tym sie troche interesuje.A co powiesz satan na 4 mb graficznej i 32 głównej w ps2 a zobacz jak wygląda GranTurismo obojetnie która część,Xbox ma 64mb a takiej giery sie nie doczekał.Co do ramu to może masz racje wiecej by nie zaszkodziło ale tu się liczą koszta produkcji po drugie spece wyliczają na żywotnosć ok 5lat więc to nie tak długo nie to co rynek pc brnie jak burza i to sie ciągle zmienia teraz 1gb ramu to standard za chwile po wejsciu Visty będzie 2gb itd...



saTan - Thu 12th October 2006 17:33
co do PSX i PS2 to sie zgodze, patrzac na specyfikacje i na gry to jestem czasami przerazony (ostatnio Flatout 2 mnie powalil na PS2), ale jesli chodzi o next-geny, to jestem troszke sceptycznie nastawiony (oprocz Wii of coz ;))
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •