spinnaker - Wed 14th March 2007 18:06
Crysis2 vs. real
Porównując możliwości silnika CryENGINE 2 do świata rzeczywistego można doznać szoku!
Czytaj..
Źródło: onet.pl var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
spinnaker - Wed 14th March 2007 18:08
jestem pod wielkim wrażeniem jak to mawiał BB :rockout:
Puma[JFK] - Wed 14th March 2007 18:29
To fakt - grafika powala, ale daliby jakieś większe screeny a nie 250x200 px czy ile to tam ma.
Vesper - Wed 14th March 2007 18:30
:rockout: n/c...
Aż strach się bać co będzie w DX11 lub w DX10 za rok-2 :-D var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
proste71 - Wed 14th March 2007 18:59
Cytat:
Napisał/a Vesper :rockout: n/c...
Aż strach się bać co będzie w DX11 lub w DX10 za rok-2 :-D za pare lat bedziemy mieli wirtualne laski na zawolanie:E
screeny masakra
Drainer - Wed 14th March 2007 20:55
jak dla mnie to mogliby dopracowac cienie, bo takie sa troche zbyt czarne
spinnaker - Wed 14th March 2007 20:58
ten to zawsze coś wynajdzie no
Drainer - Wed 14th March 2007 21:04
jak sie czlowiek troche pobawi grafika i go zjada jak psa za to, ze za ciemne i za ostre cienie, przepalona scena, zryta kompozycja to zaczyna sie zwracac uwage na takie rzeczy :P
saTan - Wed 14th March 2007 21:54
Heh ,już od dawna gry wyglądają lepiej niż rzeczywistość :D.
ps. Dopiero na trzecim obrazku zauważyłem, że to po prawej jest z gry, a to po lewej prawdziwe :P
Mike - Wed 14th March 2007 22:19
No właśnie chciałem się zapytać które to są prawdziwe a które z gry ale saTan rozwiał moje wątpliwości :D
Chciałem tylko jedno podkreślić: grafika swoją drogą, a grywalność swoją... Zwykły user nie pogra sobie choćby na medium i nie zobaczy tych wszystkich wodotrysków i innych bajerów.
Kean - Thu 15th March 2007 08:25
Po cieniach widac gdzie jest gra. Pozatym jeszcze tekstury sa slabe w porownaniu z real ;)
Dark_Reaver - Thu 15th March 2007 09:05
Cienie są nadal marne... tak samo wody nie umieją robić :P
chase1 - Thu 15th March 2007 09:41
Cytat:
Napisał/a saTan ps. Dopiero na trzecim obrazku zauważyłem, że to po prawej jest z gry, a to po lewej prawdziwe :P a ja odwrotnie - przy pierwszej focie bylem pewien, ze po prawej jest gra - a im dalej tym bardziej sie zastanawialem. szczegolnie te 2 ostatnie - choc jak widac cienie bardzo twarde.
ale woda bardzo mi sie podoba
proste71 - Thu 15th March 2007 19:41
eee tam takie gadanie o screenach zobaczymy jak wyjdzie gra,czesto screeny fajne a gra do dupy i odwrotnie..co do wody tez mi sie podoba,ale pod woda wyglada jak z atari:E(nie mowie o tych screenach)