kwiatek13 - Fri 21st November 2008 07:32
Czy włączona fizyka PhysX obciąza grafe??
Moja grafa 9800 gx2, nvidia wprowadzia teraz, że można włączyć physx we wszystkich we wszystkich kartach nvidii. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
MiK - Fri 21st November 2008 09:05
Tak obciąża grafe, bo jednostki do obliczeń grafiki są odpowiedzialne za fizyke, ale gry jeszcze nie korzystaja z tej funkcji, zaledwie kilka pozycji np. Unreal turnament 3.
bonusso3 - Fri 21st November 2008 15:43
Tak obciąża. Mój kumpel na 8600GT miał pokaz slajdów z Physx w Splinter Cell:DA ;)
Pzdr
kwiatek13 - Fri 21st November 2008 19:44
Jak włączę physx, to procek w teście z fizyką (3d Mark Vantege) dostaje niesamowitego turbo, a grafa nic nie traci, nawet czasem trochę zyskuje. Mój wynik: ustawienia performance
zanotowane.pl