ďťż
FPS w CS-POMOCY !!!



iwalek - Thu 2nd September 2004 19:48
FPS w CS-POMOCY !!!
  napiszcie jakie ustawienia zrobić w configu aby mieć wiecej FPS-ów
teraz mam 60podobno spoko można mieć 100 var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



allmark - Thu 2nd September 2004 19:54
A po co ci więcej jeśli oko ludzkie i tak nie rozróżnia szybkości klatek od 60 w góre...



iwalek - Thu 2nd September 2004 20:00
jesli tak to ok, ale na necie wiekszość pisze , że jak więcej jest to daje to przewagę
ale dzięki za podpowiedx :D



barat - Thu 2nd September 2004 20:26
oko ludzkie nie rozróznia niczego ponad 24 FPS , w takim standardzie jest przekazywany obraz TV :) a co do klatek , to ma róznice , graj sobie w quake na 125 FPS po czym przełącz na 60 ... większa precyzja strzalo ... czemu ? Powiedzmy wykonujesz obrót w sekunde , i będzie się on skladal z 60 klatek , a ten sam obrót zrobisz w 125 klatkach , więcej mozliwosci zatrzymania się ... gra chodzi płynniej :) W Quake to jest wazne ale w CS myślę że wcale nie tak bardzo :) Wazne ze liczba klatek jest stała i nie skacze :) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



allmark - Thu 2nd September 2004 20:36
Cytat:
większa precyzja strzalo Ale znaczenie ma tu także rating myszy (nie pamiętam jak to się po polsku nazywało... czułość???) oraz refleks i precyzja samego gracza (tzw. czynnik ludzki) bo co komu do 300 FPS'ów jeśli rusza się jak much w smole :wink: A co do tych 24 klatek czy 60 (gdzie niegdzie przewija się nawet 30 klatek) to różne źródła podają różne wartości - i nie wiadome komu wierzyć, chociaż np. w przypadku gier na PSX'a w systemach pal i ntsc (pierwszy jest podawany w 50 klatkach a drugi w 60) to widać że gry w ntsc chodą szybciej.



Rabbi... - Thu 2nd September 2004 20:51
bez jaj, chyba nie powiecie mi że niewidać różnicy między 30 a 60 czy nawet 100FPS'ów.
Róznica jest i do dość łatwo zauważalna.

Jak chcesz zwiększyć wydajność, zmniejszasz jakość- proste.
Wbrew zapewnień wszelakich "magików" nie ma innej opcji. Cały pic polega na tym zeby dobrać optymalnie największą szczegółowość, utrzymując jednocześnie zadowalający nas poziom płynności.

Tak samo spoko można mieć powyżej 200, nic trudnego- wystarczy zaopatrzyć się w klocka powyżej 2,5ghz, nowego radeona czy gf i jakiś fajny ram.



Xanagaz - Thu 2nd September 2004 21:01
Są chyba jakieś stery podnoszące wydajność w FPS



master88 - Thu 2nd September 2004 21:01
ustaw 16bitów, bo 32bity mocno zrzera FPS-y



allmark - Thu 2nd September 2004 21:13
Cytat:
bez jaj, chyba nie powiecie mi że niewidać różnicy między 30 a 60 czy nawet 100FPS'ów.
Róznica jest i do dość łatwo zauważalna.
Panowie znalazłem odpowiedź: "granicą płynności dla oka ludzkiego jest częstotliwość od 24 klatek na sekunde, a maxymalna częstotliwość ponad którą oko nie jest w stanie ''wychwycić" różnicy to 60 klatek/s". Także Rabbi... nawet jakbyś chciał to i tak różnicy nie zauważysz bo oko człowieka jest na to zbyt ułomne (no ale może Ty jesteś czymś więcej niż człowiekiem :D ).



barat - Thu 2nd September 2004 21:42
podczas gry jest róznica , mój brat grał kiedyś na GF 2 MX w quake i miał limit klatek 60 ( tylko tyle dalo rade zeby było stałe ) , jednak potem wymienilismy karte na to co w podpisie ... klatki ciagle 125 ... jak poszedł do kumpla u którego było 60 FPS-ów to czuł ze mu tnie , mi też wydawało sie że była to gra troche mało płynna , w grach jest to wychwytywalne , swoją drogą , wyłącz w GTA 1 limit klatek jak zapuścisz na voodoo ( na innych tez bedzie ok ) :) Jak nie wychwycisz róznicy to Cie podziwiam :)



Pio [PL] - Fri 3rd September 2004 06:28
Powiem z wlasnych obserwacji z sofa2 demo ;)

W gre gralem (czasami teraz tez gram) dlugo - jakies 2 lata. Na poczatku bylem cienki jak barszcz ale co tam - cieszylem sie ze gra spoko chodzi na maxa trzyma zawsze kolo 50-60fps...
No ale z czasem robilem sie coraz lepszy (celniejszy :P )
I musze powiedziec ze jest ronica miedzy np. 60fps a 220fps (teraz zawsze gram w 1024 na low). Da sie to wyczuc gdy sie wiele dzieje i trza sie szybko obracac i strzelac do ruchomych celow. Nie wiem czym to jest podyktowane - ale owiele latwiej (jakos tak plynniej) mi sie gra gdy mam okolo 220fpsow. To yba ma cos wspolnego z tym co mowi >barat ;)



barat - Fri 3rd September 2004 09:46
Cytat:
trzyma zawsze kolo 50-60fps Nie może trzymać około , skaczący FPS też nie jest dobry , gdyż wtedy w kazdej sekundzie ta płynność jest inna , powinno trzymać cały czas tą samą wartosć , po to właśnie jest limit klatek , bo co mi po tym że gra dochodzi do 300 FPS gdy w niektórych momentach spada do 130 , a możecie uwiezyc ze jak FPS spada z 300 do 130 to czujesz jakby się gra zacięła , spadek 170 klatek jest bardzo odczuwalny , nawet ktos kto pierwszy raz siedzi na kompie nad jakąś grą wychwyciłby to :)



subaruGT - Fri 3rd September 2004 10:22
gram w csa okolo 4 lat i kazdy fps jest tu wazny i nikt mi niepowie ze niema roznicy miedzy 30fps a 60fps itd. iwalek najprostrzym sposobem do osiagniecia 100fps przy slabej karcie graficznej jest wylacznie w windowsie synchronizacji synchronizacji pionowej. jak to zrobic? na pulpicie klikasz prawym kl myszy dajesz wlasciwosci przechodzisz do zakladki ustawienia wciskasz opcje zaawansowane wybierasz w moim przypadku zakladke GF MX 440 itd u ciebie to zalezy jaka masz grafe i szukasz zakladki z ustawieniami Open GL tam powinienes znalesc opcje synchronizacji pionowej i jest ustawione na domyslnie wlaczona wiec zmien na zawsze wylaczona i zatwierdz wszystko zamknij odpal csa i zobacz ile masz fps-ow :) no ale w tym wypadku jak w kazdym innym niema nic zadarmo musisz tym samym straici na jakosci obrazu wiec posprawdzaj i wybierz najlepsza dla ciebie opcje



Rabbi... - Fri 3rd September 2004 13:40
To jest tak jak z przekazem podprogowym- niby go nie widzisz, ale wiesz że tam jest.



BeeRTZe - Fri 3rd September 2004 15:21
Cytat:
np. w przypadku gier na PSX'a w systemach pal i ntsc (pierwszy jest podawany w 50 klatkach a drugi w 60) to widać że gry w ntsc chodą szybciej. A jest tylko spowodowane tym ze np. w "Tekken 4" lewa piesc (zwykly kwadrat) Jina ma 8 klatek animacji wiec w PALU trwa:

1s:50FPS=0.02s tyle trwa jedna klatka animacji
0.02s*8=0,16s tyle trwa piesc Jin'a w PALU, podczas gdy w NTSC

1s:60FPS=0.1(6)s co po przemnozeniu przez ilosc klatek daje nam wynik 0,1(3)

PURE MATH, dlatego giery w NTSC chodza szybciej, za co im chwala



anderson - Sat 4th September 2004 20:32
Masz tu mój config do 1.5, mi pomógł "przerobic" 15-20fps na 25-35fps :) ale jakosc grafiki spada drastycznie. Na forum counter-strike.pl jest duzo o tworzeniu własnych configów. Sciagnij sobie jeszcze highfpsmodels, daja kilka fps.

config
Cytat:
cl_dynamiccrosshair 1
max_smokepuffs 30
gl_clear 0
gl_cull 1
gl_dither 1
gl_keeptjunctions 1
gl_lightholes 1
gl_picmip 2.5
gl_ztrick 0
gl_playermip 9
gl_smoothmodels 5
gl_spriteblend 1
gl_texsort 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST
gl_wateramp 1
r_displayrefresh 71
r_drawviewmodel 1
r_dynamic 1
r_lightmap 1
r_norefresh 0
r_novis 1
r_wateralpha 1
r_mirroralpha 0
r_shadows 0
r_traceglow 0
vid_wait 1
violence_ablood 1
violence_agibs 1
violence_hblood 1
violence_hgibs 0
precache 1
tripplebuffer 0
loadas8bit 0
s_reverb 1
s_bloat 1
s_eax 0
s_geometry 0
s_occlude 0
s_reverb 0
s_reflect 0
bgmvolume 0
_snd_mixahead 0.14
r_mmx 1
cl_gaitestimation 1
cl_nodelta 0
cl_nopred 0
cl_resend 1
cl_himodels 0
mp_decals 50
mp_footsteps 1
cl_lw 1
cl_lc 1
cl_lb 0
ah 0
fastsprites 0
hud_centerid 1
voilence_ablood 1
violence_hblood 1
voilence_agibs 1
violence_hgibs 1
r_mmx 1
r_shadows 0
gl_smoothmodels 0
tripplebuffer 0
r_lightmap 0
r_mirroralpha 1
gl_round_down 2
hpk_maxsize 0
cl_corpsestay 0
gl_dither 1
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 0
gl_max_size 128
gl_clear 0
d_spriteskip 0
r_dynamic 1
r_mirroralpha 0
gl_palette_tex 0
r_norefresh 0
gl_round_down 5
cl_weather 0
max_shells 0
gl_texturemode “GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST”
gl_wateramp 0
fastsprites 3
cl_highmodels 0
cl_shadows 0
joystick 0
brightness 30
gamma 3
r_mmx 1
max_shells 0
cl_mindodels 0
sv_send_logos 1
net_graph 3




ChaoS666 - Sat 16th October 2004 15:32
Daremny ten config a znam sie na CS ten config wyglada jakby byl zrobiony przez jakiegos amatora skad go masz ? :shock2: :confused:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •