Vesper - Mon 16th November 2009 11:12
[GRY] Codemasters ujawnia wymagania DiRT2.
Powoli zbliżamy się do premiery symulatora rajdów Colin McRae: DiRT2, co zaowocowało ujawnieniem wymagań minimalnych przez "mistrzów kodu". Premiera została opóźniona przez decyzje o wprowadzeniu DX11 do najnowszej odsłony serii sygnowanej nazwiskiem jednego z najlepszych kierowców WRC.
Rekomendowana konfiguracja (DX11):
System: Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Core i7 or AMD Phenom II
Pamięć RAM: 3GB
Miejsce na dysku: 10GB
GPU: ATi Radeon HD 5700 Series
Minimalne wymagania:
System: Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
CPU: Intel Pentium 4 3.0Ghz or AMD Athlon 64 3400+
Pamięć RAM: 1GB (2Gb for Windows Vista)
Miejsce na dysku: 10GB
GPU: ATI Radeon X1500 lub NVIDIA GeForce 6800
Źródło: Guru3D.com var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Msi - Mon 16th November 2009 12:04
Minimalne ok .. ale rekomendowane :/ dość mocna machina musi być
Vesper - Mon 16th November 2009 12:33
Rekomendowane pod DX11 a jak wiemy na razie najsłabszą grafą z DX11 jest 57xx, ale te procesory też mnie przeraziły, ciekaw jestem czy marketingowa ściema czy naprawdę aż tyle proca będzie jeść, no i 4 rdzenie.
Arlic - Mon 16th November 2009 12:47
Cytat:
Napisał/a Vesper Rekomendowane pod DX11 a jak wiemy na razie najsłabszą grafą z DX11 jest 57xx, ale te procesory też mnie przeraziły, ciekaw jestem czy marketingowa ściema czy naprawdę aż tyle proca będzie jeść, no i 4 rdzenie.
jak pamietasz DX11 uzywa wielowatkowosci, wiec "Mocnego nie" ale 4 rdzeniowego tak!!!
wiec: bedzie przekladac sie to tak: wiecej rdzeni lub mocniejszy procesor var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
martinix - Mon 16th November 2009 14:42
Wielka jest różnica między ''rekomendowanymi" i ''minimalnymi"......Albo może te wymagania są zawyżone jak to w przypadku np;Dirta 1 było ....Pożyjemy zobaczymy..
Arlic - Mon 16th November 2009 15:00
Cytat:
Napisał/a martinix Wielka jest różnica między ''rekomendowanymi" i ''minimalnymi"......Albo może te wymagania są zawyżone jak to w przypadku np;Dirta 1 było ....Pożyjemy zobaczymy.. zawyzone moze nie sa, ale czy ktos tu podawal nam:
na jakim systemie to bylo testowane (zapewne win7)
na jakich sterownikach to bylo testowane (zapewne najnowsze)
na jakiej rozdzielczosci bylo to testowane (te rekomendowane to pewnie fullHD)
i jakie FPS wg. nich to jest te "rekomendowane"
skroba - Mon 16th November 2009 23:43
dlaczego w rekomendacji dla dx11 jest xp?
Arlic - Tue 17th November 2009 00:48
Cytat:
Napisał/a skroba dlaczego w rekomendacji dla dx11 jest xp? Słuszka uwaga, cos im nie wyszlo xd
bonusso3 - Tue 17th November 2009 16:22
Może tutaj chodzi o max detale w lepszej rozdzielczości a nie tylko o DX11 :P W sumie ktoś z rekomendowanym sprzętem który trzymałby XP... niezły talent ;)
Evolancer - Tue 17th November 2009 17:13
A ja mam takie pytanie. Vista nie obsługuje dx11 ? A i czy da sie to odpalić w dx10 ? Bo wszystkie gry pisane pod dx10 obsługiwały dx9 to teraz jak jest dx11 to nie powinny obsługiwać dx10 ?
spinnaker - Tue 17th November 2009 17:20
Z tego co czytałem ostatnio Vista ma wspierać i obsługiwać Dx11.
BoLeK - Tue 17th November 2009 18:02
Vista już dostała update do DX11. Nowy DX jest wstecznie kompatybilny z DX10, na tej samej zasadzie jak w przypadku przesiadki z 9 na 10.