bonusso3 - Thu 7th May 2009 19:32
Intel - Kampania Sponsors of Tomorrow
Cytat:
"Piaskownica", "Rock Stars" czy "Czysty Pokój", to hasła i obrazy nowej kampanii reklamowej Sponsors of Tomorrow, koncernu Intel. Jej celem jest zwrócenie uwagi ludzi na znaczenie układów krzemowych, ze szczególnym naciskiem na 40-letni wkład w prace nad nimi, właśnie firmy Intel. "Niebiescy" chcą wyjść z tym przekazem za pomocą sieci Internetowej, telewizji a także przy okazji imprez terenowych i podczas pokazów promocyjnych w sklepach. Zainwestowane miliony dolarów mają na dobre utrwalić obraz w głowach potencjalnych klientów - jeśli komputer, to tylko z układami Intela. Cała akcja rusza już 11 maja w USA, Niemczech i Wielkiej Brytanii, a pod koniec miesiąca dołączą do nich Chiny i Indie. W czerwcu kampania "rozleje" się już niemal po całym świecie, w tym w Australii, Kanadzie, Francji, Indonezji, Włoszech, Korei, Malezji, Meksyku, Holandii, Polsce, Rosji, Hiszpani, Szwecji, Tajwanie, Tajlandii, Turcji i Wietnamie.
Źródło: IN4.pl
Pzdr var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Omen - Thu 7th May 2009 19:41
Fajne te porównania, szkoda, że piaskownicy nie ma.
Byłem ciekaw czy sformułowanie "prawie po całym świecie" będzie zawierało Polskę. O dziwo - jesteśmy! Brawo :)
BoLeK - Thu 7th May 2009 20:22
Fajną stronke nawet zrobili.