ďťż
Jak optymalnie skonfigurować Obliviona na moim PC?



Wojtas - Wed 29th November 2006 19:46
Jak optymalnie skonfigurować Obliviona na moim PC?
  Mam Bartona 2500+@3200+, 1gb ram, GeForca 6800 128mb, mobo-Epox 8rda3,dysk WD 160gb 8mb keszu, zasilacz chieftek 360W aPFC, chłodzenie: Pentagram Cu 100 -> na procu i VGA Silencer na grafie (ale coś lipnie sie kręci) ok 10000pkt w 3dMarku 03

Jak ustawić aby gra wyglądała jak najładniej i płynnie chodziła bo nie potrafie tego zrobić?? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



saTan - Wed 29th November 2006 23:16
wylacz filtrowanie cieni, ustaw je na 40% zasiegu w exteriorach, zmniejsz/wylacz trawe, zmniejsz zasieg pojawiania sie postaci/obiektow do 60-70%, wylacz cienie na trawie i samocieniowanie

tu masz dokladnie opisane co i jak



Sun Zi - Wed 29th November 2006 23:51
hdr mozesz tez spokojnie właczyc, tylko nie jakies bloom czy normalne, akurat HDR duzo nie przycina.
jak napisał satan trawa nie musi byc na maksa- chodz u mnie była na max tyle ze bez cieni:D
jezeli gra sie troche przycina to wystarczy ograniczyc cienie i zmniejszyc zasieg obiektów.najbardziej gra tnie sie w porcie, wiec tam nie ma sie czym przejmowac.
oczywiscie AA off i moze byc anizo 2x -przynajmniej powinno;)



BoLeK - Thu 30th November 2006 00:37
Rozdzielczością tez można sie pobawić var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



saTan - Thu 30th November 2006 00:55
rozdz ponizej 1024 wali pikslami, grafika jest bardzo wrazliwa na to, pozatym po co AF dawac mniej niz x16 skoro i tak chodzi tak samo xP, a HDR zmniejsza drastycznie wydajnosc :wink: , najlepiej wywalic trawsko i cienie (choc bez trawy tak pusto :P )



Sun Zi - Thu 30th November 2006 01:54
oj nie opowiadaj satan, ja spokojnie przeszedłem oblivka 1024x768 z hdr bloom, filtrowanie trzyliniowe, bez AA, z trawa i reszta, bez wiekszosci cieni i odbijania wody etc.jak było duzo wrogów to troche sie czasem cieło ale ogolnie git... a kompa mam raczej troche słabszego od Wojtasa.

zresztą niech sam zainteresowany przeczyta -hdr nie zmiejsza tak drastycznie wydajnosci;) http://www.benchmark.pl/artykuly/tes.../strona-1.html

btw szkoda że gothic3 tak fajnie nie wyglada i płynnie nie działa:(



saTan - Thu 30th November 2006 09:31
to w koncu grasz z HDRem czy Bloomem? nie wiem jak w obku ale w FarCry'u HDR bodaze dwukrotnie obnizal wydajnosc

a g3 mi chodzi 2x lepiej na max detalach niz obek :P



Sun Zi - Thu 30th November 2006 13:09
z bloomem, HDR osobiscie nie próbowałem bo tez sadziłem ze mi strasznie zwolni fps. szkoda ze wczesniej nie przeczytałem w/w artykułu, to moze bym sie skusił na hdr:D



saTan - Thu 30th November 2006 18:25
dobry Bloom nie jest zly xD, ale HDR to klasa sama w sobie :wink:
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •