OCNews - Tue 14th November 2006 13:22
Konwersja shaderów z DirectX na OpenGL
Firma AMD udostępniła darmowe narzędzie służące do konwersji kodu zoptymalizowanego na potrzeby stosowanego w Windows DirectX 9 na zrozumiały dla Mac OS X OpenGL. Narzędzie nosi nazwę HLSL2GLSL i jest to uruchamiana z wiersza poleceń aplikacja konwertująca fragmenty kodu HLSL na GLSL.
Czytaj więcej ->
Źródło: IDG var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Drainer - Tue 14th November 2006 15:15
zepsuty link
wiciu - Tue 14th November 2006 20:40
jeszcze niech zrobia darmowe na linuxa i bedzie dobrze :)
a i faktycznie link nie dziala ;/
Allen - Tue 14th November 2006 22:59
Zdaje się, że IDG zmieniło formatowanie adresów URL i przez to link jest zepsuty.
Druga sprawa, iż w wyszukiwarce na IDG nie znalazłem owego newsa ;? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Drainer - Tue 14th November 2006 23:23
http://www.idg.pl/news/102354.html
a pozatym na linuxa raczej nie zrobia, bo skoro linux wspiera opengl to wszystkie gry by chyba dzialaly po takeij konwersji, wiec po co ulatwiac tym co nie chca placic
wiciu - Wed 15th November 2006 07:42
no tez fakt pozostaje z darmowych wine i cvscedega a pod tym mniejszosc gier raczej chodzi...