problem - Mon 29th January 2007 10:11
Need for Speed™ Most Wanted jaki proc?
Pogrywam czasem w NFSMW ale zastanawia mnie jedna rzecz czemu mi tak chamsko tnie? Gdzieś przeczytałem że Athlon64@2700mhz potrafi zwolnić most wanted do 20fps przy grafie 7600gt:pruchno: a przy procku Athlon64 3500 na tej samej grafie sięga 10 fps wyżej . Mój proc to Athlon 2000+ a gra się tnie niesamowicie przy grafie 6800XT i 768ram. Nie pomaga obniżenie grafiki. Wcześniej miałem radzia 9100 (250/400@300/460) i tak nie cieło. Czy szybszy proc rozwiąże problem?? A może jest na to jakiś patch? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
barat - Mon 29th January 2007 11:45
Może masz system już lekko przemęczony ? Defragmentacja? Format? ... podczas gdy przycina to mieli dyskiem ?
A co do grafy... 9100 obsługuje DX8.1, a 6800XT 9.0 ... i pixel/vertex Shadery 2.0 ... przez co grafika jest lepsza (jednak bardziej obciąża system) ...
problem - Mon 29th January 2007 12:38
Cytat:
Napisał/a barat Może masz system już lekko przemęczony ? Defragmentacja? Format? ... podczas gdy przycina to mieli dyskiem ?
A co do grafy... 9100 obsługuje DX8.1, a 6800XT 9.0 ... i pixel/vertex Shadery 2.0 ... przez co grafika jest lepsza (jednak bardziej obciąża system) ... też myślałem że to system wgrałem świerzaka i nie pomogło. Defragmentacje też robiłem ale i tak dysk nie przycinał . Codo pixeli to wiem w czym różnica ale bez przesady 800*600 i ustawienia prawie na minimum i też tnie. Widać momenty jak grafa ciśnie 40fps i przycinka a fps nie spada tylko gra się tnie:drapanie:
wiciu - Mon 29th January 2007 15:21
cos moze sie zbytnio grzeje ?
badz tez zasilacz nie wyrabia po przesiadce z radka 9100 ? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
problem - Mon 29th January 2007 16:21
Cytat:
Napisał/a wiciu cos moze sie zbytnio grzeje ?
badz tez zasilacz nie wyrabia po przesiadce z radka 9100 ? zasilacz jak najbardziej w porządku trzyma napięcia wzorowo
ROMI - Mon 29th January 2007 22:37
Nie stety u ciebie procek to tylko 1667mhz więc nie mozesz liczyć na dużą płyność choćiaż sprubój podkręcić zawsze te 3\5fps można uzyskać co do NFSMW u mnie na 512 ram cieło nawet w 1024 na srednich teraz po dołożeniu drugich 512mb idzie na pełnych bez AA 1280\1024 bez zająknięcia więc ram tu dużo daje.
doYczekebana - Tue 6th February 2007 07:58
jak dla mnie winowajca sa stery... GF'y maja to do siebie ze jakos nieprzepadaja za NFS'ami sproboj jakies inne wgrac.
Taymon - Tue 6th February 2007 08:07
hmm ja bym proca wykluczyl , ja na swojej 950 przeszedlem Most Wanted :D:D:D i mialem tylko 256 ramu i gf 4 440 , a jak wrzucilem radka 9200 i 512 ramu to sie nawet nie cial no moze czasami ale to minimalnie , ale bylo to kosztem grafiki gralem na min ustawieniach.
doYczekebana - Tue 20th February 2007 23:00
mam takie pytanko z innej beczki ;)
Posiada ktoś może save do NFS MW w którym przeszedł 50-60%? Szukałem na necie i wszędzie tylko 100% complet :/
poli166 - Wed 28th February 2007 21:55
u mnie na starym sprzęcie atlon 1,7 512ramu radek 9200 działał płynnie na min detalach w 800x600
BoloUX - Thu 1st March 2007 15:00
A u mnie działał płynnie na 1024x700 z AAx2.
Zeta198 - Wed 21st March 2007 20:58
ja na Athlonie XP 1700+ OC 1.7ghz
512ramu
GF FX5200 i GF4TI
na FX chodziło 1024x768 na połownie detali ale sie czasami przycinało
na 4Ti mogłem na tyle samo detali i sie nic nie przycinało może dlatego że starsza grafika
nie wiem za bardzo ale teraz na radku 9550 też połowa detali tylko że nowy procek i stoi na 2.5ghz i zero przycinania i nawet AA razy 4 moge właczyć i dalej bez ciecia
tu można troche o tym pczytać
http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=1760
chase1 - Thu 22nd March 2007 13:01
a ja na c2d (po oc jak i na stocku) i x1800gto/x1800xt nie mam zadnych problemow.
dzisiaj moze sprawdze jak wyglada sprawa na 7600gs ze
Tyla - Mon 26th March 2007 18:18
Sprawdz uzycie RAMu przy starcie i ilosc stronnicowanych plików. Jesli na starcie komp ma duzo zajetej pamieci wpisz w start/otwórz msconfig i w zakladce uruchamianie wylacz nie potrzebne ci (przy starcie windy) programy. Jeśli nie masz plików stronnicowanych włacz je ja mam min 1,5 /ram a max 3 RAM i smiga ladnie :grin:. Ustaw w grze wymagania na najnizszym poziomie i sprawdz
pzdr