ďťż
NEW Nvidia 7600GT Vs OLD Nvidia 6800GT



Alcazar - Fri 16th June 2006 00:07
NEW Nvidia 7600GT Vs OLD Nvidia 6800GT
  mam wielki dylemat nie dokońca rozumiem te wszystkie potoczki, szadolki, vortexy , ktore co daje i czego wiecej to lepiej.

jesli ktos po ktotce moglby mi wyjasnic ktore jednoski za co sa odpowiedzialne i co lepiej bedzie sie sprawowalo np w Unrealu 2007 to bede bardzo wdzieczny za pomoc w wyborze nowej karty graficznej.

obecna chce sprzedac za 300zl - zainteresowanych zapraszam na PRV. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Vesper - Fri 16th June 2006 01:23
Cytat:
Accuview - system wygładzania obrazu, wbudowany w układ GeForce4.
HydraVision - mechanizm pozwalający kartom z rodziny ATI Radeon obsługiwać dwa monitory.
HyperZ - zestaw algorytmów optymalizujących dostęp do bufora Z w kartach ATI Radeon i ATI Radeon 8500.
Lightmapping - jeden z wariantów oświetlania scen 3D, polegający na nałożeniu na poszczególne obiekty odpowiednich tekstur imitujących światło.
LightSpeed Architecture - architektura pamięci kart GeForce3, charakteryzująca się m.in. krzyżowym kontrolerem pamięci.
nfiniteFX - programowalny mechanizm T&L, wprowadzony w układach GeForce3.
Pixel Shader - mechanizm obecny w kartach ATI Radeon 8500 i GeForce3, odpowiedzialny za ostateczne generowanie obrazu, który ma zostać wyświetlony. Cecha charakterystyczna - możliwość przypisania do każdego piksela oddzielnego programu modyfikującego jego parametry.
SmartShader - łączna nazwa mechanizmów Pixel Shader i Vertex Shader w układach Radeon 8500.
SmoothVision - mechanizm wygładzania obrazu, wbudowany w układ Radeon 8500.
TwinView - rozwiązanie pozwalające podłączyć dwa monitory do karty z rodziny GeForce2 MX.
Vertex - wierzchołek - buduje się z nich trójkąty, które z kolei tworzą obiekty 3D.
Vertex Lighting - algorytm dynamicznego generowania oświetlenia danej sceny. Informacje o źródłach światła są przypisane do poszczególnych wierzchołków.
Vertex Shader - moduł w kartach GeForce3 i ATI Radeon 8500, pozwalający wykonywać zaawansowane operacje na wierzchołkach (vertex), nieobciążające głównego procesora komputera. Do każdego wierzchołka można przypisać oddzielny program, sterujący jego zachowaniem.
Więcej pod KLIK

IMO lepiej dozbierać do 7900GT... 7600GT na 3 lata (zresztą i 7900GT... wszystko co jest dostępne)?! Jak pod koniec tego roku/na początku przyszłego ma wejść DX10 :evil: Ale pewnie zrobią coś że starsze grafy będą kompatybilne np. z Crisisem...



Puma[JFK] - Fri 16th June 2006 05:46
Już teraz w testach 7600 bije 6800 a z czasem ta przewaga w nowszych grach będzie wzrastać. Co prawda nie wierzę żeby starczyła na 3 lata przy dzisiejszym rozwoju technologii, ale 7600 jest lepszym wyborem.



BoloUX - Fri 16th June 2006 09:00
Oczywiście że 7600 GT a i nawet GS DDR3 Galaxy jest lepszy od 6800.
http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=324
http://pclab.pl/art19238.html
http://pclab.pl/art18890.html
Pierwsze dwa linki do testów z 7600GS galaxy w roli głównej ale w wynkiach też masz 7600GT i 6800 i inne karty a w ostatnim masz przegląd serii 7xxx i jej wyników na tle innych kart. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Michalos Sosnos - Fri 16th June 2006 10:26
Jak dla mnie - 7600GT lub 7600GS DDR3 od Galaxy, nawet z naciskiem na ta druga.



BoloUX - Fri 16th June 2006 20:10
Tyle że z Galaxy jest małe zamieszanie bo są wersje pamiątek 2 ns, 1,4 ns i 1,2 ns szczególy są tu: http://forum.pclab.pl/index.php?showtopic=163652&st=100



saTan - Fri 16th June 2006 22:54
jesli chodzi o 7900gt to nie polecam... dlaczego? ano sa problemy z kartami (szczegolnie podkreconymi wersjami), a ja jestem jednym z poszkodowanych :evil: w tej cenie lepiej wziac x1900gt :wink:



SAMAEL=CRK= - Sat 17th June 2006 15:07
czyli co Palit XpertVision GeForce 6800 GS 256MB/256bit DDR3 -578.00 zł jest gorsze od GALAXY 7600 GS 500/1000MHZ 256MB GDDR3 ZALMAN !!! za 579,99 zł ?? ... bo składam kumplow kompa i jak narazie 6800 wybrałem.... :roll:



Puma[JFK] - Sat 17th June 2006 16:00
Jest gorsza, dodatkowo mocniej się grzeje.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •