ďťż
Niewiarygodnie realistyczna mimika cyfrowych postaci



marcin255 - Mon 11th August 2008 10:57
Niewiarygodnie realistyczna mimika cyfrowych postaci
  Studio Pendulum pracuje nad uzyskaniem najbardziej realistycznych efektów mimiki twarzy bohaterów gier wideo i filmów.
Efekty są naprawdę zadziwiające (wideo).
więcej... http://newsroom.chip.pl/news_227682.html

źródło: newsroom.chip.pl
var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



military.modding - Mon 11th August 2008 13:10
Rewelacja!!!
Ciężko powiedziec, która z postaci wypadła lepiej, wszystkie trzy były przednie!

thx za news



BoLeK - Mon 11th August 2008 15:44
"Najnormalniej" wygladal ten dziadek. Burak po prawej srednio, co niektore gry maja juz takie animacje. O kobietce lepiej nie wspominac, szczegolnie o usmiechu, a raczej szczerzeniu zebow ;]



Shezzy - Mon 11th August 2008 16:21
Dokladnie dziadek OK. Kobieta porażka. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



miszczmaciej - Mon 11th August 2008 17:10
dziadek jak zywy, chyba najpierw go zrobili a faceta i laski juz im sie nie chcialo dopracowywac XD



bonusso3 - Mon 11th August 2008 17:12
Spoko :P Ale jak gadają za szeroko otwierają jadaczke xD Ciekawe czy w grach będą takie minki czy "trochę" uboższe ;)

Pzdr



miszczmaciej - Mon 11th August 2008 17:29
W Half Life 2 i pozniejszych byla genialna mimika. Programisci sie chwalili ze twarze maja kilkaset "wirtualnych mięsni" a ruchy twarzy są inteligentne, tzn nie obliczane jakims algorytmem tylko wchodzące w sklad sztucznej inteligencji. I faktycznie, jak gapilem sie dluga na axyl to robila głupia mine i sie pytala czego sie na nia gapie, albo jak zostawialem celownik długo na monitorze w tej naszej kanciapie to sie pytala co widze takiego fajnego w tym monitorze i sie brechtała ;d No ale mimika tam rozwala po prostu



military.modding - Mon 11th August 2008 22:22
Może patrzę na to z innej strony, bo wiem jak skomplikowany jest Rigging.
Dla mnie powtarzam, rewelacja!



spinnaker - Mon 11th August 2008 23:35
Szok! Dla kumpla jak pokazałem, myślał że ten dziadek jest prawdziwy :D



marcin255 - Mon 11th August 2008 23:35
fajne , az niewiarygodne jak gry moze za krótki czas będą wygladać
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •