ďťż
Nowe wymagania Crysis'a!



Vesper - Tue 7th November 2006 12:32
Nowe wymagania Crysis'a!
  Cytat:
Napisał/a gry.wp.pl Minimalne wymagania Crysisa:

Procesor: Athlon64 3000+/Intel Pentium 2.8ghz
Karta graficzna: Nvidia GeForce 6200/ATI X1300(!!) - Shader Model w rewizji 2.0
Pamięć RAM: 768MB dla Windows XP. 1GB Windows Vista
Dysk HDD: 6GB
Internet: 256k+
Napęd: DVD
System operacyjny: DX9.0c oraz Windows XP

Wymagania zalecane:

Procesor: Dual-core CPU (Pentium D/Athlon X2)
Karta graficzna: Nvidia 7600GT/ATI X1800GTO (SM 3.0) lub obsługująca DX10
Pamięć RAM: 1.5GB+
HDD: 6GB
Internet: 512k+
Napęd: DVD
System: DX9.0c i Windows XP
>Cały artykuł< var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



proste71 - Tue 7th November 2006 12:37
Taaa,calkiem fajne wymagania:)



spinnaker - Tue 7th November 2006 16:37
dwa jajka w zalecanych ciekawe



Vesper - Tue 7th November 2006 16:54
Mój komp spełnia minimalne wymagania ;) no prawie... ;) ale może do wyjścia crysisa ( > kwiecień 2007) uda się coś nowego złozyć :/ var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



proste71 - Tue 7th November 2006 17:46
Pewnie wyjda jakies patche,ale takich wymagan nigdy jeszcze nie widzialem,no ale filmiki same mowia za siebie:)

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1363
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1190

albo to:





saTan - Tue 7th November 2006 18:19
no to slodko ze zjechali z wymogami kart bo 6600 jako minimum dobrze nie wrozylo



proste71 - Tue 7th November 2006 18:20
heh no nie,Ty nie masz co sie martwic;)



saTan - Tue 7th November 2006 18:38
ta juz to widze, z jednym 7900/7800 jak sie wlaczy na max detale (nie licze dx10 of coz) przy znosnym frameracie (30+) to bedzie cud, bo wymagania zalecane to sa zwykle takie zeby gra wogole chodzila



proste71 - Tue 7th November 2006 18:58
30+fps nie jest tragicznie a ile Ty bys chcial???



saTan - Tue 7th November 2006 19:01
60+, bo od 60 nie ma roznicy xD :joke: , ale tak z 45+ by bylo fajnie

znajac zycie to nawet jakby bylo 20+ to i tak bede gral na full, bo poswiecac widoki dla framerate'u to tylko na multi ma sens ;)



chase1 - Wed 8th November 2006 09:04
hehe - znajac ciebie to wlaczysz sobie 320x240, bo na 640x480 bedzie sie cielo :]

a wymagania... -no coz - w koncu ot nowa , od baaaardzo dawna juz zapowiadana gra



saTan - Wed 8th November 2006 09:15
Watpie zeby byla mozliwosc wlaczenia rozdz. mniejszej niz 1024x768 :/. Bede musial w pliku konfiguracyjnym grzebac zeby wlaczyc 640x480 xP.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •