ďťż
NVIDIA GeForce 8800 GTS 512



rczak16 - Sun 28th December 2008 10:45
NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
  witam czy ktoś wie na ile sie da ją podkręcić ??

Cytat:
Napisał/a pcwizard2008
General Information :
Manufacturer : Nvidia Corp
Model : NVIDIA GeForce 8800 GTS 512
Bus Type : PCI-Express
Total Memory : 512 MB
Texture Memory : 747 MB
Processor : GeForce 8800 GTS 512
Converter : Integrated RAMDAC
Refresh Rate (min/max) : 56/85 Hz

GPU Information :
Number of GPU : 1
Codename : G92
Revision : A2
Memory Type : GDDR3
GPU Frequency : 648 MHz
Shader Clock : 1620 MHz
Memory Frequency GPU : 972 MHz
DirectX Support : 10.1
Pixel Shader Version : 3.0

nForceware Configuration :
Standard 2D : GPU: 650 MHz - Memory: 972 MHz
3D Performance : GPU: 650 MHz - Memory: 972 MHz
ForceWare Version : 6.14.11.8048

GPU Configuration :
Technology SLi : No
AA Mode : OFF
Frame Buffered : 3

Video Bios Information :
Date : 11/08/07
Version : Version 62.92.16.00.00
Forceware : 6.14.11.8048

i2C Bus Information :
Number of Bus : 4

General Features :
Width : 337 mm
Height : 270 mm
Pixel per inch : 96x96 dpi
bits per pixel : 32
Colour Bits/Planes : 1
Brushes : 4294967295
Pens : 4294967295
Markers : 0
Device Fonts : 0
Device Colours : 4294967295
Clip Output to Rectangle : Yes
Hardware Acceleration : Yes

Blend and Shade Capabilities :
GradientFill Rectangle : No
GradientFill Traingle : No
Per Pixel AlphaBlend : Yes
Premultiplied Alpha : No

Raster Capabilities :
Banding : No
Transfer Bitmaps : Yes
Bitmap >64 KB : Yes
Fonts larger than 64 K : Yes
DIBs : Yes
DIBTODEV : Yes
Flood Fills : Yes
Scaling : No
StretchBlt : Yes
StretchDIB : Yes

Curves Capabilities :
Chord Arcs : Yes
Circles : Yes
Elipses : Yes
Interiors : Yes
Pie Wedges : Yes
Rounded Rectangles : Yes
Styled Borders : Yes
Wide Borders : Yes
Wide, Styled Borders : Yes

Lines Capabilities :
Interiors : Yes
Markers : Yes
Polylines : Yes
Polymarkers : Yes
Styled : Yes
Wide : Yes
Wide, Styled : Yes

Polygonal Capabilities :
Interiors : Yes
Alternate Fill Polygons : Yes
Winding Fill Polygons : Yes
Rectangles : Yes
Scan Lines : Yes
Styled Borders : Yes
Wide Borders : Yes
Wide, Styled Borders : Yes

Text Capabilities :
Stroke Precision : Yes
Stroke Clip Precision : Yes
90° Character Rotation : No
Any Angle Character Rotation : No
Independent X-Y Scaling : No
Double Weighted Characters : No
Italic : No
Underline : Yes
Strikeout : Yes
Raster Fonts : Yes
Vector Fonts : Yes

Color Management Capabilities :
CMYK : No
Gamma Ramp : Yes
ICM Device : No

var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



bonusso3 - Sun 28th December 2008 11:14
@rczak16 po pierwsze to zaraz dostaniesz warna, po drugie nikt nie jest wróżką bo każda karta kręci się inaczej a po trzecie poszukaj na HWBOT.

Swoją drogą poczytaj trochę testów to się dowiesz na ile możesz liczyć ;) Klik!

Pzdr



miszczmaciej - Sun 28th December 2008 12:41
Cytat:
Napisał/a rczak16 witam czy ktoś wie na ile sie da ją podkręcić ??
o 100 mhz na pamieciach i gdzies o 1000mhz na gpu :)

noo.. moze 1001 :D:D

kurde, wez człowieku nie załamuj. zainstaluj sobie riva tunner i sobie kręć.

a i tymi danymi technicznymi tez mnie rozwaiłes :D Jak juz masz jakis problem z karta to wystarczy model i producent. heloł?



raflooldz - Sun 28th December 2008 12:47
Cytat:
Napisał/a rczak16 witam czy ktoś wie na ile sie da ją podkręcić ??
śrubokrętem o jakieś 500 mhz var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



bonusso3 - Sun 28th December 2008 12:51
Kolegoa @rczak16 ma fabrycznego Gainwarda.

PS: Te "parametry" są prawdziwe? Coś mi się nie zgadza :drapanie:

Pzdr




eragonn14 - Sun 28th December 2008 14:35
On nie ma Gainwarda tylko Gainwalda ;)
No ale ma minimalnie podniesione taktowania.... w końcu Gainwald :E

edit
Cytat:
Napisał/a pcwizard2008 DirectX Support : 10.1
Technology SLi : No
i wszystko jasne :E



Karolo - Sun 28th December 2008 16:02
Co tu sie dzieje Panowie? Zamykam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •