MiK - Mon 27th April 2009 19:41
Optymalizacja konwersji z konsol
Gry z konwersji wydają się lepiej zoptymalizowane, ofc bez GTA4 :)
Np: Fear 2, DMC4, Dead Space, Mirror's Edge, Far Cry 2
Co wy na to ? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Mike - Mon 27th April 2009 20:17
Lepiej zoptymalizowane w stosunku co do czego? Bo troche nie rozumiem...
Vesper - Mon 27th April 2009 20:34
Saints Row 2... XD !! Świetnie zoptymalizowana ;)
MiK - Mon 27th April 2009 21:37
Tzn nie trzeba mieć kompa z GF285, aby grać na max detalach. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Mike - Mon 27th April 2009 21:58
No i co ja mam napisać? :E No racja, często optymalizacje z konsol są słabsze... so what?
MiK - Mon 27th April 2009 22:41
Pewnie zmierzam do tego, że twórcy lepiej optymalizyją gry pod konsole w związku z ograniczeniami sprzętowymi. A na pieca zaraz wyjdzie lepszy proc albo grafa więc po co się starać. Ale czasem zdarzają się wyjątki ww.
Mike - Tue 28th April 2009 00:12
Pewnie, że lepiej starają sie robić gry dla konsol. Rynek PCowy jest nieopłacalny (piractwo). A poza tym, łatwiej jest zrobić gre na daną architekture, niż na milion różnych konfiguracji (w tym mocnych i słabych) i żeby to na każdym kompie działało znośnie.
Omen - Tue 28th April 2009 07:53
Piractwo = nieopłacalnosć to zbyt duże uogólnienie. Raz, że ostatni sondaż (cytat za CD-Action, numer specjalny 1/2009 (164), 10.) jasno wskazuje:
Cytat:
1 - na tym właśnie miejsu sklasyfikowano rynek gier PC w raporcie sporządzonym przez DFC Intelligence na zamówienie PC Gaming Alliance. Z badań rynkowych wynika jasno, że PC jest największą samodzielną platformą dla gier przynoszącą roczne zyski rzędu 11 miliardów dolarów - więcej niż każda z konsol traktowana odrębnie. To raz. Dwa, że piractwo w większości przypadków bierze się z chorej praktyki producentów gier, skutecznie uwalających życie posiadaczom oryginałów - aktywacje, kody, licencje, certyfikaty. Które i tak łamane są przez piratów i ci się cieszą a legalni graczę klął na czym świat stoi bo grać nie mogą. Do tego dochdzi fakt, że niektórzy decydują się na wydawanie gier bez zabezpieczeń co wcale nie generuje strat (przykłady: Sins of a Solar Empire i najwnowszy Prince of Persia). Do tego przykład Wiedźmina, który w Polsce był najmniej piraconą grą. Kto dalej uważa, że PC jest nieopłacalny?
Metatron - Tue 28th April 2009 09:32
Co do wiedźmina to nie do końca prawda z zabezpieczeniami , wiele osób miało problemy z deamonem bo trzeba było płatną wersję instalować czyli wersję pro i inne kombinacje stosować , lecz to pojedyncze wypadki dla sporej części działał ze zwykłym emulatorem. Wiedźmina dlatego ludzie kupowali bo to polska gra była i wstydem było dla polaka nie kupić i nie wspomóc polskiego rynku gier który jest nieco kulawy. Sam chciałem kupić lecz po zagraniu kilku misji u kolegi odechciało mi się ze względu na sterowanie myszka+klawa które było tragiczne.