kwiatek13 - Sun 20th December 2009 17:57
Plomba na MSI Wind
Muszę naprawić pewne elementy obudowy, do czego potrzebne będzie jej otwarcie, ale jedną śrubę zakrywa plomba, jednak coś tam czytałem, że można ją śmiało ściągnąć, np: w celu dołożenia pamięci RAM, jednak wolę się upewnić. Z góry dziękuję za pomoc ;) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Vesper - Sun 20th December 2009 18:06
http://msiwindforum.pl/topic795-doda...gwarancja.html
Ślij mail do MSI tak jak ludzie opisali, nikt nie może Ci zabronić dołożyć ram, wyślą Ci plomby lub napiszą, że nie ma sprawy ;)
Update:
Ostateczna odpowiedź (mail od pracownika MSI):
Cytat:
Witam,
Sticker gwarancyjny, który znajduje się na spodzie netbooka jest gwarancją dla użytkownika, że netbook od momentu opuszczenia fabryki, a do momentu kiedy trafia do rąk użytkownika nie był nigdzie po drodze otwierany. Jeśli chce Pan dołożyć pamięć, może Pan zerwać naklejkę i nie utraci Pan gwarancji. Należy jednak pamiętać aby nic nie zostało uszkodzone mechanicznie. Mam nadzieję, że chodzi o tą samą plombę ;)
kwiatek13 - Sun 20th December 2009 18:12
Jak najbardziej chodzi o tą plombę, a mógłbym prosić maila do MSI :)
Vesper - Sun 20th December 2009 18:15
Na stronie MSI w dziale kontakt :roll:
serwis@msi-polska.pl var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
kwiatek13 - Sun 20th December 2009 18:24
Ok, dziękuję za pomoc, dam + ;)
MSI_Team - Mon 21st December 2009 07:56
Plomba może być zerwana i nie zostanie utracona gwarancja. Jest to tylko informacja dla końcowego użytkownika że laptop został do niego dostarczony w takim samym stanie w jakim opuścił fabrykę i nie był przez nikogo modyfikowany.