dayus - Wed 25th February 2004 19:32
Problem z Gothic (1)
Znalazlem sobie taka stara gierkę i mam problem, jak juz zaczynam grac to obraz jest bialy i wszystkie odcienie bieli, tak jakby wszystko z gipsu:) Mam GF4 MX440SE 64MB, na dętkach 28.32, 40.52, 40.72, 45.23 i jakies nowe 51...(instalowalem wszytskie pokolei) i DX9.0b Sprawdzalem na W98SE i XP Pro. Wersja gry to 1.08k. Co można jeszcze zrobic, zebym mógł se pograc? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
barat - Wed 25th February 2004 19:49
hmm objawy jakby Tekstur wcale nie nakładało :/ sam nie wiem ... u mnie Gothic 1 na Win XP chodził normalnie ... bo brat niedawno skonczył tą gierke :) w opcjach chyba nie bylo wyłączania tekstur ... wiec moze poprostu gothic nie lubi się z GF 4 MX ? Spróbuj sciągnąc patcha do tej gry jeśli jest ... moze to pomoze :) bo działac musi ... u mnie jak juz pisałem na 2 MX-400 i Win XP chodziło spoko :)
dayus - Wed 25th February 2004 20:14
na GF4 MX440Se 64Mb tylko,ze 128bit chodzi dobrze na GF3 tez, ponoc 1.08k to jest najnowsza
barat - Wed 25th February 2004 20:32
hmmm to moze pozbadź się tego GF na allegro i kup pełnego MX albo dopłac i kup HiS Radeon 9200 128bit ( 260 zł :D ) bo coś trefny jak na nim sie gra nie chce uruchomic ;) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
dayus - Wed 25th February 2004 20:48
ale 8500 3Dmarkow ma na 1024x768x16bit:-)
barat - Wed 25th February 2004 21:30
na radku bedziesz mial więcej bo Ci test Nature pójdzie :) skoro na innych kartach działa a na Twojej nie to moze to znak ze juz czas wymienic i kupic cos z Pixel Shader i Vertex Shader ? :)
dayus - Wed 25th February 2004 21:32
akurat testy z Vertex Shader leca na moim GF! Ale Picel juz nie!
barat - Thu 26th February 2004 08:43
ehh ... mi na moim 2MX tez idzie Vertex ... ale nie liczy go karta tylko procesor ... procesor emuluje Vertex Shader :) wiec .. jak juz powiedzialem.. na Twoim GF nie ma Vertex ani Pixel Shadera ... a do tego jest ciachnięty do 64 Bit ... a najwazniejsze ze jakas gra nie chce Ci na nim chodzic :)
Rootheck - Sat 28th February 2004 09:30
Jak masz możliwość, pożycz od kogoś inną grafikę (najlepiej jakiegoś gf'a, bo w przypadku karty ati reinstalka byłaby już bardzo mile widziana) i zobacz co z tego wyniknie. Jeśli problem się powtórzy - coś nie tak z grą, a jeżeli będzie normalnie działać, to jest tak jak mówił >barat - masz trochę lipną kartę...
dayus - Sat 28th February 2004 15:27
To,ze karta lipna to chyba tak jest. Ale moze jakies łatki, czy cos innego?