DJ PROMILL - Fri 23rd January 2009 23:26
Problem z monitorem - proszę o pomoc :(
Witam mam mały problem z monitorem lcd firmy LG, otóż od około miesiąca za każdym razem gdy włącza się monitor występuje mruganie podświetlania tego monitora i trwa to za każdym razem coraz dłużej (takie odnoszę wrażenie). Po jakiś 30 sekundach jest niby wszystko ok, ale nigdy to nie występowało, więc nie wiem co jest grane. Czy mam iść z tym do sklepu? Jest jeszcze na gwarancja, ale znowu mi go na 2 tygodnie zabiorą, a wiadomo, bez kompa to jak bez ręki :( Proszę o pomoc ;) var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
centurio - Fri 23rd January 2009 23:35
Jak rozumiem jest to tylko wada podswietlenie czy wystepuja jakies inne objawy ?
dzieje sie tak tylko podczas wlanczania i nie powtarza sie podczas pracy?
Vesper - Fri 23rd January 2009 23:35
Z własnego doświadczenia wiem że lepiej oddać LG do serwisu (firmowego) zewnętrznego niż do sklepu ;) Ja u siebie zanosiłem dvd i crt'ka; dvd - wymiana softu, do odbioru po 2 dniach, crt - padnięta elektronika, 5 dni...
z tego co znalazłem na googlach to jakieś mrugania w LG czasem wstępują, zanieś do serwisu ;)
Thorny - Sat 24th January 2009 04:11
Inwerter pada... var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
DJ PROMILL - Sat 24th January 2009 12:07
występuje to tylko podczas włączania przez ok 30-50 sekund i potem podczas pracy już jest ok i nic się nie dzieje. Jak wyłączę monitor i włączę do 30 minut to nie ma tego mrugania, ale po dłuższej przerwie już jest :(
--------------------
Edycja postu:
dzwoniłem do serwisu lg i powiedzieli, że mój model monitora nie jest już produkowany i że nie mają na stanie części, aby go naprawić, więc zaproponowali mi 22" LG Flatron W2252V-PF (1680x1050) powiedzcie mi drodzy koledzy, czy na mojej grafie (GTX 280 1GB), dużo spadnie wydajność w gierkach? Obecny monitor to 19" (1280x1024)
ska - Sat 24th January 2009 12:24
promill sprytnie klienta zwabili i jeszcze naciągneli na nowy monitor :P co do spadku wydajnośi jak włączysz synchronizacje pionową to nic ci nie spadnie
Paniki - Sat 24th January 2009 12:27
A możesz go nabyć za opłatom czy darmo? :D
centurio - Sun 25th January 2009 13:47
Skoro przyznali sie ze niema mozliwosci naprawy to zgodnie z prawem musza zwrocic kase
DJ PROMILL - Mon 26th January 2009 12:47
powiedzieli, że w zamian mogą mi dać zupełnie za darmo wyżej wymieniony model, ale i tak za ten 2 lata temu zapłaciłem 1200zł ;/ a proponowany kosztuje 800....
Omen - Mon 26th January 2009 13:08
Najczęściej jest tak, ze dają coś o niegorszych parametrach. Ja jak wymieniałem swoją 8800GTS 320 to musialem dopłącić do 9800GTX mimo, że mój 8800 w momencie kupna był droższy od 9800. Jeśli parametrami jest lepszy to bierz, nikt nie zaoferuje Ci sprzętu w cenie, w jakiej Ty kupiłeś swój poprzedni.
centurio - Mon 26th January 2009 15:31
skandal nie idz na taka umowe zadaj zwrotu gotowki bo tak bedziesz do tylu 400zl oni sa cwani beda 400zl do przodu standardowy numer
Omen - Mon 26th January 2009 15:56
Stary, nie rozumiesz? Nikt na to nie pójdzie, a już na pewno mu gotówki nie oddadzą. Jakbyś kupił sprzęt za 3k i zepsułby się tydzień przed upływem3 letniej gwarancji to żądałbyś kompa za 3k w tej chwili? Pewnie tak, ale nikt Ci go nie da bo nie patrzą na wartość w momencie zakupu tylko na parametry. Spójrz, co napisałem wyżej.
centurio - Mon 26th January 2009 16:25
Dokladnie wszystko rozumiem natomiast dla mnie wykladnikiem sa przepisy i jest jasno napisane ze jesli niemozliwa staje sie naprawa musza zwrocic wartosc produktu ktora okresla dowod zakupu
Omen - Mon 26th January 2009 18:34
Przepis jedno - warunki gwarancji drugie. Jeśli gwara mówi, że sprzęt o nie gorszych parametrach to taki dostanie.
centurio - Mon 26th January 2009 18:44
wiec tak w gwarancji moga sobie pisac co chca masa jest takich firm ktore niedozeczne bzdury pisza w gwarancji i bardzo czesto niezgodne z prawem ale to juz taki niuans...
naszczescie ktos to przewidzial i w polskim prawie odnosimy sie to konkretnych ustaw i przepisow
ktore to reguluja calosc i jak juz wspomnialem jest jasno powiedziane ze jesli naprawa jest niemozliwa lub zbyt osztowna sprzedawca musi zwrocic wartosc towaru i w gwarancji moze sobie nawet napisac ze tak nie robi ale przepisy go do tego zobowiazuja wiadome ze robia uniki i kombinuja zawsze pozostaje rzeczni praw onsumenta ja tak zrobilem i problem sie rozwiazal