ďťż
Problem z NFS prostreet



mitusm - Fri 25th January 2008 17:21
Problem z NFS prostreet
  Mam problem z NFS prostreet, gra ma przestoje co chwilkę na ułamki sekundy bez różnicy jakie ustawię detale.
Problem nie jest duży, ale odbiera przyjemność z gry.
Mimo że gra chodzi 60-80fps 640x480 wyłączone wszystko, problem dalej się powtarza, najnowsze sterowniki z strony ATI.
1.3gb ramu p4 3.0 ati 9800 SE @ pro
Bez odblokowania karty jest taki sam problem. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Karolo - Fri 25th January 2008 18:24
odblokowanie potoków mogł rozwalic karte bo tak miałem kiedys (1 moje ati) badź cos sie przegrzewa i cpu zwalnia poprzez diode termiczną. Ewentualnie nie sytemtryczna ilosc ramu bo widze ze masz 1,3 gb a to nie symetryczna wiec dual channel nie działa.



grelix - Mon 28th January 2008 18:31
dual channel nie zwiększa aż tak wydajności, żebyśmy mówili tutaj o jakiejś wielkiej tragedii z tego względu. Choć wiadomo, że najlepiej mieć parzystą liczbę tych samych kości :)

mitusm, sprawdź testerami pamięci (prędkości odczytu/zapisu itp), możliwe też, że masz ramy o różnych timingach / różnych producentów i płytka automatycznie dobiera ci timingi z kosmosu - a ty tracisz na wydajności.



Karolo - Mon 28th January 2008 19:01
albo cpu sie przegrzewa i zwalnia var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



KeyJey - Wed 30th January 2008 22:18
stery sa zwalone - mialem to samo nawet na HD3870
Aktualnie mam inny problem
na NFS jest wsio ok ale na Crysis VPU Recovery wylatuje w kosmos co 3 minuty



h2so4 - Fri 19th September 2008 14:32
Jak miałem starszego kompa to też tak miałem. Gra jest tak zrobiona śmiesznie niestety.
Napisze tak przykro mi jeśli Cię to mocno zmartwi ale to raczej wina procka ja miałem A64 i miałem to samo a jak szukałem co i jak to wyszło na to że musi być obsługa ss3 czy coś tam i co bym nie zmieniał to miałem przeskoki czy grafika na full czy na low to nie miało znaczenia.
Teraz mam nowy sprzęt i tego nie mam w ogóle. Ale szukaj może jednak coś Ci się uda wymyśleć.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •