ďťż
problem z połączeniem do internetu



aaa mio a701 - Fri 27th November 2009 20:45
problem z połączeniem do internetu
  koledzy nie mogę się połączyć z internetem w mio a701. nie wiem co się stało bo wszystko było ok do czasu aż kolega nie wziął go do ręki. musiał mi coś przestawić i się z netem nie łaczy. może mi ktoś pomóc w prawidłowym skonfigurowaniu połączenia krok po kroku bo zielony jestem w tych sprawach. jeśłi to istotne to jestem w sieci PLAY, a system to windows mobile 5. pomocy
z góry dzięki var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



spinnaker - Fri 27th November 2009 21:12
Nie wiem jak tam w Playu jest ale Era, Orange umożliwia wysłanie samemu sobie z internetu sms'a konfigurującego automatycznie internet.

P. S. Popraw pisownię, stylistykę bo będą punkty karne.



Thorny - Fri 27th November 2009 23:06
Potwierdzam tak jak kolega wyżej . Stwierdzam po nicku że nie bedziesz stałym userem forum wiec masz tu : https://konfiguracja.playmobile.pl/h...lic/service.do

jako że w spisie telefonów niema Mio to wybierz jakiś telefon z Windows mobile przykładowo HTC Pharos.

I nie mów że na tym forum nie uzyskałeś pomocy , Pozdro



aaa mio a701 - Sat 28th November 2009 01:54
Dziękuję bardzo za odpowiedź:)
P. S. Chcę być na tym forum i dzieki za pomoc:)
Na tym forum na pewno uzyskam pomoc
Pozdrawiam var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



aaa mio a701 - Mon 30th November 2009 13:57
Thorny wracając do twojej odpowiedzi na moje pytanie...

Wszedłem w ten link, który mi podałeś,gdzie również zaznaczyłem tak jak podpowiedziałeś HTC Pharos i postąpiłem zgodnie z krokami które są w w/w linku.

Przyszedł do mnie SMS o treści:"Po otzrymaniu SMSa z konfiguracją zainstaluj go na telefonie. Jeśli konieczne będzie podanie numeru PIN, wpisz 0 lub 0000. Po zainstalowaniu konfiguracji włącz i wyłącz ponownie swój telefon"

Szczerze mówiąc czekam na ten SMS już od tej pory kiedy podałeś mi link do tej strony, ponieważ od razu na nią wszedłem i zrobiłem to o co proszą.

Napisz, czy zawsze tak długo się czeka czy możliwe jest że źle wprowadziłem jakąś informację na stronie PLAY??

POZDRAWIAM
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •