pit - Fri 30th June 2006 18:30
witam ponownie.nie pisalem o tym wczesniej gdyz pozbawiony bylem kompa,a czemuz to tak , przeczytajcie ponizej...
minal tydzien od czasu zakupu karty,super zmodowaniu do 16pot,az pewnego dnia karta staje,poprostu jest martwa,nie kreci sie nawet wiatraczek...
od razu wypisanie reklamacji w serwisie icomp.pl,otrzymany numer rma,szybka wysylka do sprzedawcy...
na drugi dzien otrzymuje maila ze karta dotarla(za cholere nie idzie sie do nich dodzwonic,pod wszystkie podane numery,poprostu NIKT NIE ODBIERAL)
dostaje rowniez info od niejakiego pana "solo",ze karta przekazane do testow,jesli jest faktycznie niesprawna nastapi wymiana na nowa od reki
poprostu super
przed odeslaniem karty sprawdzilem ja dokladnie na dwoch roznych kompach,obejrzalem ja dokladnie z kazdej strony,szukajac jakich kolwiek sladow przepalen na kondensatorkach i zlaczu agp
mijaja 3 godziny dostaje kolejnego maila,ze "sorry nie zrozum mnie zle ale karta musi jechac do dystrybutora",:(
ponownie pisze do nich : co jest z ta karta co stwierdziliscie ?
odpowiedz : karta ma przepalony ostatni pin na zlaczu agp,zdjecie czarnego pinu jako zalacznik - bzdura-ja nic takiego nie zauwazylem,a przegladalem uwaznie
teraz karta jest na "warunkowej gwarancji" i czekam na decyzje dystrybutora,jednak icomp podkresil mi w mailu,ze szanse mam marne :(
zwroca mi prawdopodobnie uszkodzona karte, i tyle
jestem udupiony,sprawy tak nie zostawie,bede walczyl
chcialbym tylko powiedziec o sposobie odpowiadania na maile,a wlasciciwe ich brak,olewczy stosunek,oraz mydlenie oczu o "bezproblemowej pisemnej gwarancji"
moze ktos mial podobny przypadek i udalo mu sie wywalczyc "swoje" ?
pozdrawiam var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
spinnaker - Fri 30th June 2006 19:05
szkoda, że nie zrobiłeś foty zanim ją odesłałeś
bios miałeś wegrany od 16p więc może być marnie
pit - Fri 30th June 2006 23:06
fotki mam zrobione,mialem kiedys doswiadczenie rowniez z reklamacja(wciskano mi ze mialem procesor koloru brazowego,a byl zielony :) )
co ciekawe,pojawialy sie dziwne artefakty,i zmienialem bios,powrocilem do standardu,wiec karta pojechala z oryginalnym biosem
czekam nadal na maile od ich strony,
pzdr
M3wa - Sat 1st July 2006 07:24
przy jaraniu karty bios mógł się uszkodzić, więc przy odrobinie szczęścia...:lol:
walcz o kartę;) argumentuj sie fotkami var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Puma[JFK] - Sat 1st July 2006 08:04
Fotki fajna rzecz. Ja dzięki fotkom uniknąłem zwracania kasy za procka gościowi, który kupił, uszkodził i chciał reklamować. Transakcja pewnie była zawarta za pośrednictwem Allegro, więc jakby co to możesz się do nich zwrócić.
pit - Sat 1st July 2006 14:59
tak,tranzakcja poprzez allegro
powiedz mi PUMA[jfk] co allegro moze zrobic ?
nie moge pozwolic na taka strate kasy,jedno jest pewne,nie kupie tam wiecej,na kazdej aukcji mydla oczy o bezproblemowej gwarancji...
pozwole sobie zacytowac fragment maila od serwisu icomp
"(...)Usterki plegające na spaleniach, uszkodzeniach mechanicznych, oderwaniach i peknięciach elementów oraz układów elektronicznych nie są objęte gwarancją ponieważ nie stanowią wady tkwiącej w sprzęcie, a są wynikiem nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (np. przepięcie lini elektrycznej, chwilowe działanie napięcia statycznego, zwarcie itp.) i/lub niedopatrzeniem ze strony użytkownika sprzetu"
zadalem pytanie aby powiedziano mi jakie byly przypadki gdzie reklamacje karty graficznej uwzglednili pozytywnie.Karta graficzna to przeciez uklad elektroniczny,elementy chyba ulegaja spaleniu/przepaleniu,z tego co mi napisali wynika ze praktycznie nic nie gwarantuja
zapytalem sie rowniez podczas rozmowy tel dlaczego rzekomo spalil mi sie pin w karcie,a plyta gl i reszta sa ok,dziwne,nie potrafili udzielic mi odpowiedzi
Puma[JFK] - Sat 1st July 2006 15:19
No w końcu obowiązuje ubezpieczenie kupujących. Allegro może pomóc w rozwiązaniu takiej sprawy - chociaż teraz olewają wszystko i wszystkich, więc może nic z tego nie być.
Tak wogóle to wiesz, że ingerencja w kartę powoduje utratę gwarancji, więc i tak nie powinieneś mieć prawa do zwrotu pieniędzy lub wymiany na nową.
pit - Sat 1st July 2006 20:35
rozumiem
jednak serwis otrzymal karte z oryginalnym biosem,wiec spoko
nie rozumiem jednak co zostalo zakwalifikowane kiedykolwiek u nich do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji karty graficznej,skoro wypisano mi w mailu wsyzstkie mozliwe uszkodzenia...
Puma[JFK] - Sat 1st July 2006 21:06
Ale prawdą jest, że większość serwisów ma taki punkt w gwarancji(i jest on stały, niezależny od typu sprzedawanego towaru). Mało w którym dokumencie nie ma takiego punktu.
Inna sprawa, że oni spowodowali spalenie pinu. Trzeba do nich zadzwonić, opieprzyć ich. Może to poskutkuje(u mnie pomogło, jak wysłali nową grafę do gościa na drugim końcu Polski, bo się gnojek podpisał moim nickiem z allegro a mail był wysłany z całkowicie innego adresu)
Michalos Sosnos - Sat 1st July 2006 23:37
Zawsze mozesz isc do Federacji Konsumentow ;D
chase1 - Sun 2nd July 2006 02:10
powiem tak - przedtem z modowaniem chodzilo o mody gt na gto/pro... poprostu bylo to niemozliwe
z gto/pro na xt to juz inna bajka - zdazaly sie sztuki,tkore pracowaly na 16p bez zadnych problemow
co do modowania pojawil sie programik "ATIWinflash110" - pozwala na podmiany biosow z poziomu windy. wszystkoco trzeba zrobic, to zaladowac nowy bios do programu i wcisnac przycisk program. pozniej monitor zaczyna moigotac, a my sie modlimy, zeby grafa nie padla, pozniej wszystko wraca do normy, a naekranie mamy komunikat z prosba o restart kompa. koniec z wpisywaniem nudnych komend z dosa
spinnaker - Sun 2nd July 2006 10:50
o ciekawe ciekawe będę musiał obczaić ale wiadomo jak to jest robić flash pod windą
pit - Sun 2nd July 2006 11:11
Cytat:
Napisał/a Michalos Sosnos Zawsze mozesz isc do Federacji Konsumentow ;D okazalo sie ze moj kolega z pracy mial podobny problem,udal sie do federacji konsumentow...napisali mu ladne pismo, i czeka ...
co do opieprzenia ich przez tel. to baardzo ciezka sprawa gdyz , trudno sie do nich dodzwonic
jedno jest pewne,jednostka spoleczna (ja) ma marne szanse z wieksza korporacja :(
Yarek - Tue 4th July 2006 17:10
<b>Puma[JFK]</b>
Miałem sytłację problemową z kartą pamięci to tela. Koleś twierdził że jest zepsuta a karta była dobra i takie bzdury wypisywał. Co ciekawe kilka aukcji wcześnie jupiła taką samą. A allegro po 3 tygodniach odpisało mi coś w stylu bujaj się (tylko w sposób bardziej urzędowy) że mogę iść do sądą. Skończyło się na dwóch negatywach moim i jego oraz blokadą jego konta. Ale negatyw zostanie u mnie na zawsze:(
POzatym aby dostać kase od allegro trzeba zgosić sprawę na policje (czyli takie uszkodzenie nie podlega temu gdy by co) oraz jedynie 300zł można maksymalnie dostać po grubym czasie czekania.
<b>pit</b> rozwalił minie cytat o tym zwarciu. Przecież zwarcie może powstać w skutek wady konstrukcyjnej.
saTan - Tue 4th July 2006 21:46
taaa, obsluga klienta w naszym kraju poraza, ja z moim 7900gtr mialem taka przygode ze: na drugi dzien zaczal sie krzaczyc, wiec go reklamowalem, po tygodzniu czekania powiedzieli ze nie mieli czasu sprawdzic, po drugim tyg stwierdzili ze wysla do producenta, bo nie maja na stanie nowych (?), w trzecim tygodni powiedziali ze w homm5 i gta (tak jakby te gry byly wymagajace...) karta dziala prawidlowo i mi ja iddali... i teraz sie musze meczyc z badziewiem na pokladzie i zbierac na jakiegos radka :/
Kean - Tue 4th July 2006 21:56
ja kiedys przymierzalem sie do kupna tam 6800GS...
widac ze nie warto
spinnaker - Tue 4th July 2006 22:50
coś ostatnio potentaci siadają na laurach (czyt. gf i amd)
sklep może być ok ale jak trafisz na typa, który akurat dziś dostał okresu to kaplica, no chyba, że to zdarza się nagminnie
pit - Wed 5th July 2006 20:34
Cytat:
Napisał/a Yarek <b>Puma[JFK]</b>
<b>pit</b> rozwalił minie cytat o tym zwarciu. Przecież zwarcie może powstać w skutek wady konstrukcyjnej.
tak im napisalem,skoro uszkodzeniu ulegla karta to czemu nie padla plyta,nie potrafili odpowiedziec
jeszcze czekam pare dni,nastepnie federacja konsumentow,ponoc takie rozwiazanie dziala,firmy wola zwrocic kase , niz sie w jakis procesowac
gdyby to bylo z mojej winy,zamknalbym gebe i koniec