Duron1800@2500 - Mon 26th October 2009 16:49
program do wykrywania smiaeci po O/C
Jak w temacie potrzebuje program do wyłapania śmieci po za dużym oc.
Bo o ile dobrze rozumuje śmieci itp będą występować po za dużym taktowaniu Pamięci i shaderów tak? var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
spinnaker - Mon 26th October 2009 16:51
Odpal Furmark i obserwuj ekran. Rozgrzeje Ci kartę, tak że jak i w nim będzie stabilnie to i w grach podobnie.
barat - Mon 26th October 2009 16:53
Do tego na stronie furmarka jest nawet pokazane jak wygląda futrzak gdy przesadzimy z pamięciami i shaderami :)
MiK - Mon 26th October 2009 17:17
atitool - nie wykryje zegarów ale skaner artefaktów chodzi tzn wykrywa automatycznie śmieci na ekranie. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
Duron1800@2500 - Mon 26th October 2009 18:16
dobiłem do 810 gpu shader 2005 mem 1025
Na wyższych taktach sypie. Ustawiłem po 25mhz w dół wszystkie ustawienia
Rozumiem że to są ostateczne wyniki i żadne Vmode nie pomoże już?
Temp gpu w stresie to 57 a radiatory pamięci mierzone miernikiem cyfrowym 47
MiK - Mon 26th October 2009 18:55
Co do pamięci to zmiana timingów może pomóc, ale to wyższa szkoła jazdy. A v-mod wymaga wprawy w lutowaniu i znajomości podstaw elektroniki, chyba że edycja biosu umożliwia podniesienie napięcia.
Duron1800@2500 - Mon 26th October 2009 19:12
gpu podniosłem na 1,2 i więcej nie można a pamięci brak