aRKOz - Mon 21st July 2003 21:42
SAPHIRE Radeon 9500@9700 Atlantis 128MB DDR ( 256bit ) ?!?!?
Proszę o poradę !!
Mam możliwość kupić okazyjnie tę karte ale nigdzie nie ma jej testów ani nawet na stronie producenta nic nie wspominają a jest to podobno limitowana kolekjonerska seria tych kart ?! Może gdzieś ktoś coś znalazł i podpowie czy oprócz parametrów których się doszukałem na necie nie ma w tym jakiegoś kruczka ... i dopiero po zakupie okarze się co to było tak naprawdę.
CYTAT:
... "W związku z zakończeniem produkcji kart graficznych Radeon 9500 Pro oraz Radeon 9700, firma Sapphire wyprodukowała limitowaną wersję karty Radeon 9500 z 256 bitową magistralą pamięci! Karta wydajnością potencjalnie dorównuje modelowi 9700PRO !!!
Wydajność porównywalna z R9700 Pro; banalnie prosta przeróbka na Radeona 9700 ( dokładny opis jak to zrobić pojawi się na witrynie www.pclab.pl i na naszej stronie w ciągu najbliższych dni ); 256 bitowa pamięć DDR ; taktowanie rdzenia i pamięci IDENTYCZNE jak R9700.
Jest to obecnie najszybsza karta graficzna w tym segmencie cenowym na rynku a ilość jest bardzo ograniczona!
SAPHIRE Radeon 9500 Atlantis 128MB DDR ( 256bit ), TVout&DVI, Retail:
Producent chipsetu: ATI Technologies
Rodzaj układu graficznego: 256-bitowy
Typ chipsetu: Radeon 9500
Częstotliwość RAMDAC: 400 MHz
Zainstalowana pamięć wideo: 128 MB DDR 256-bit
Głębia kolorów przy maksymalnej rozdzielczości: 32 bit
Typ złącza magistrali: AGPx8
Urządzenia wejścia / wyjścia: wyjście TV; wyjście DVI
Cechy dodatkowe: AGP x1/x2/x4/x8; 2x400Mhz RAMDAC (10bit); wyjście TV w rozdzielczości max. 1024x768; w zestawie kabel Composite; jednoczesna obsługa dwóch monitorów; w zestawie kabel do zasilania; w zestawie konwerter DVI>RGB; magistrala pamięci 256bit
Dołączone oprogramowanie: Cyberlink PowerDVD
Dodatkowe funkcje: Anisotropic Filtering (x16), Bump Mapping, HyperZ III, Smartshader 2.0, SmoothVision 2.0 (FSAAx6), Transformation and Lighting (T&L), Truform Technology, Hydravision (DualDisplay), Textur Kompression
Wspomaganie odtwarzania MPEG-2; Obsługiwane standardy: DirectX 8.1, DirectX 9.0, OpenGl 1.3, VESA
System operacyjny: Windows 2000, Windows ME, Windows XP, Windows NT 4.0
Złącze zewnętrzne: 15 pin VGA, 1xDVI out
Gwarancja: 24 miesiące var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
TT - Mon 21st July 2003 22:19
odp
post #1
Mój kumpel kupił, zaaplikował softmoda i karta miała artefakty (tzw. szachownicę). Dokładnie ten model o którym napisałeś (limitowana edycja :] ). Czyli poopsko - poczytaj sobie tu -> http://www.hardforum.com/showthread....tid=1024262089
Loteria - albo się uda, albo nie.
Kumpel oddał kartę do sklepu.
Aha, softmod działał - wynik w 3DM '03 skoczył o 1500 punktów.
post #2
I jeszcze jedno - jeśli koniecznie chcesz, to kup już przerobioną w komputroniku - kosztuje chyba 999 zł, ale masz pewniaka. Z tego co napisali na benchmarku, to połowa kart przechodzi modding. Początkowo nie wierzyłem w to (myślałem, że chcą im napędzić klientów - w końcu to ich sponsor) ale widzę, że faktycznie tak może być.
edit. Maciek
aRKOz - Mon 21st July 2003 22:32
ALE CZY NAPEWNO ?
zapoznaj sie z tym co napisała firma ktora mi ja oferuje ....
http://www.bicomp.pl/ i daj znac ...
gg3662077
Soldier of Hardcore - Mon 21st July 2003 23:05
w ktoryms temacie napisalem dokladnie jak sie pzobyc artefaktow... var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();
TT - Tue 22nd July 2003 01:10
post #1
Hi tMQ
znalazłem:
"Otóż trzeba przelutować jeden mały opornik który w magiczny sposób..."
czy po przelutowaniu opornika w Sapphire 9500 256bit, zaaplikowaniu Omeg artefakty znikną?
Dlaczego one wogóle się pojawiają mimo zhakowanego pliku Ati2mtag.sys który odblokowuje pozostałe 4 potoki?
Co powoduje ten rezystor?
pozdr
post #2
Aha, tMQ a co Ty na to?
http://www.skenegroup.net/common/ima...volttimodi.jpg
http://www.skenegroup.net/common/ima...00/io_modi.jpg
edit. Maciek
Rabbi... - Tue 22nd July 2003 10:08
Cytat:
Napisał/a Chyba tMQ kiedyś Po przeróbce Radeona 9500 na 9700 czesto pojawiały się artefakty. Przyczyną tego jest zablokowanie HZ-buffera w 9500, który jest aktywny w 9700. Soft9700 odblokowuje 8 potokó i HZ. Aby pozbyć się błędów w wyswietlanym obrazie należy wyąłczyc na zmodowanej karcie HZ-buffer. Można to zrobić w programie RivaTuner. Trzeba odnaleźć klucz An6aYj2vwKuKd9brxl7, typ REG_DWORD w OpenGL -> Private. 0 wyłącza HZ, 1 włącza HZ. Ustawiamy na zero i wszystko powinno ładnie działać.
TT - Tue 22nd July 2003 15:20
post #1
Dzięki Rabbi...
post #2
Cytat:
Napisał/a aRKOz zapoznaj sie z tym co napisała firma ktora mi ja oferuje ....
http://www.bicomp.pl/ i daj znac ...
gg3662077 aRKOz, czytałem tą specyfikację. Karta jest bardzo zacna (szczególnie te pamięci infineona 3.3 ns dobrze rokują). Karta sama z siebie ma niezłą wydajność - ciut mniejszą od Ti 4200/128, więc dodatkowo jeśli ją zmodyfikujesz kożystając z informacji powyżej, to kupuj i się nie zastanawiaj.
post #3
tMQ, Rabbi...
Muszę przyznać, że tak konkretnych i żeczowych informacji nie spotkałem na żadnym innym PL forum. Gdzie indziej nawet nie chce im sie czytać do końca tekstu pytania i odpowiadają nie na temat, a często zwykłe banialuki piszą - pseudo znawcy - byle więcej postów nabić :]
edit. Maciek
używaj opcji
Soldier of Hardcore - Tue 22nd July 2003 16:40
TT - dzieki , staramy sie...
OpenGL:
* In your Registry find a folder called "OpenGL". Make sure you end up in the "CurrentControlSet" branch.
On my system: "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Contr ol\Video\{17B35A74-5588-4595-A586-8C735F496DB2}\0000\OpenGL". Your ClassID will be different so use text search to find "OpenGL".
* Add a folder "Private" under the "OpenGL" folder.
* Add a DWORD value there called "An6aYj2vwKuKd9brxl7" with value "0".
Direct3D:
* Find the OpenGL folder. Go to the "0000" folder above it.
* Add a String value there called "HierarchicalZEnable" with value "0".
aRKOz - Tue 22nd July 2003 21:32
!!! DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC I PORADY !!!