ďťż
SEGA Rally - ponad 140FPS i gra tnie...



314TeR - Tue 9th February 2010 08:05
SEGA Rally - ponad 140FPS i gra tnie...
  Witam!

Kupiłem ostatnio giere SEGA Rally w Biedronce ;). Gra jest mega grywalna i ogólnie za 9,99zł czysta rewelacja. Problem jest tylko z jej działaniem, bo pomimo tego, że działa na max detalach w 1680x1050 i ma ponad 140FPS to i tak momentami tnie. Tylko tak tnie, że ilość FPS nie spada, ale płynność gry tak. Zagadka :). Od razu zaznaczę, że instalacja patcha nie wchodzi w rachubę, bo mam wersję 4.0.7.0, a patch jest w wersji 4.0.6.0.

Mój konfig to:
AMD Phenom II X2 550 Black Edition
Patriot 2GB RAM
PowerColor Radeon HD4770
płyta główna ASUS
Windows 7 PL Prof

Jak ktoś jest w stanie pomóc to będę wdzięczny.

Pozdrawiam var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Vesper - Tue 9th February 2010 08:09
Mało ram, doczytuje z dysku.



314TeR - Tue 9th February 2010 08:16
Nie ma szans, zużycie pamięci 40% w czasie gry.



miszczmaciej - Tue 9th February 2010 09:39
A na niższych detalach też tnie? Może program od FPS coś wariuje przy tej grze. var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



314TeR - Tue 9th February 2010 09:48
Też tnie. Z tym, że w czasie gry wszystko działa płynnie. Dojeżdżam do jakiegoś fragmentu trasy i zaczyna się "skakanie" po chwili wszystko wraca do normy. Jest to bardzooo wkurzające, bo praktycznie tracę kontrolę nad autem.



Arlic - Tue 9th February 2010 09:57
wlacz V-sync lub synchronizacje pionowa



314TeR - Tue 9th February 2010 12:01
Synchronizacja nic nie daje. Ustawianie odświeżania też nic.

W sumie SEGA Rally to gra na której psy wieszają, a mi się bardzo spodobała ze względu na mega klimat Arcade. Zależy mi na jej poprawnym działaniu.



Evolancer - Tue 9th February 2010 17:37
A tryb zgodności z vista sp2 albo xp sp2 ? Dość często pomaga bo win7 jest dość wybredny jeśli o starsze tytuły chodzi.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •