ďťż
Test Drive Unlimited



problem - Wed 11th April 2007 21:14
Test Drive Unlimited
  Jak ta gra mi muli to szok:heh?: znaczy się w sensie że się zacina od czasu do czasu ale jak przytnie to ostro.
1. System Requirements
================================================== =====================

OS (Operating System): Windows 2000/XP/Vista
CPU (Processor): Intel P4 @ 2.4Ghz or AMD Athlon 2800+
GPU (Video Cards): ATI Radeon 9800 256MB VRAM or Nvidia 6600 GT with 256 MB of VRAM. Video Cards with vertex/pixel shaders 2.x and above are recommended
SPU (Sound Cards): DirectX 9.0-compatible Sound Card
System Memory (RAM): 512 MB (1 GB recommended)
HDD free space(Hard Disk): 8 GB
DVD drive: 8x minimum
DirectX: DirectX 9.0C (included)
Multiplayer: Internet (TCP/IP) play supported 128 Kbps DSL/Cable Broadband Internet connection required for online play
Input: Keyboard, Mouse

Gram na kompie w opisie tylko proc kręcony 166x12=2004,4 .Grał ktoś w tą gre i mu się niecieła bo chciałbym wiedzieć ile musiałbym podkręcić prock żeby chodziło bez zaciny.:jump: Ustawienia grafiki na high albo na low nierobi rużnicy w wydajności var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Vesper - Wed 11th April 2007 21:16
Ile ramu? Pewnie doczytuje...



Zeta198 - Wed 11th April 2007 21:27
dla tego w to nie gram
mój komp w moim sprzecie i działa 800x600 i min. detali



problem - Wed 11th April 2007 21:28
Cytat:
Napisał/a Vesper Ile ramu? Pewnie doczytuje... 768 używam też programu CachemanXp (polecam) i wyłączam usługi var _pop = _pop || []; _pop.push(['siteId', 1453660]); _pop.push(['minBid', 0]); _pop.push(['popundersPerIP', 0]); _pop.push(['delayBetween', 0]); _pop.push(['default', false]); _pop.push(['defaultPerDay', 0]); _pop.push(['topmostLayer', false]); (function() { var pa = document.createElement('script'); pa.type = 'text/javascript'; pa.async = true; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; pa.src = '//c1.popads.net/pop.js'; pa.onerror = function() { var sa = document.createElement('script'); sa.type = 'text/javascript'; sa.async = true; sa.src = '//c2.popads.net/pop.js'; s.parentNode.insertBefore(sa, s); }; s.parentNode.insertBefore(pa, s); })();



Vesper - Wed 11th April 2007 21:31
To trochę mało ;)

Może być też wina słabego silnika gry....



problem - Wed 11th April 2007 21:35
Cytat:
Napisał/a Vesper To trochę mało ;)

Może być też wina słabego silnika gry....
pożyczyłem raz kostke 256 i miałęm 1 gb ale tosamo



redrum1906 - Wed 11th April 2007 22:01
hhmmmh.no ta gra niestety ma duze wymagania i mase bugow,ale jest rozwiazanie ktore daje 10-15 fps wiecej....mianowicie mozna wylaczyc gazety i inne fruwajace bzdety,jak rowniez wylaczyc ruch drogowy...
Sposoby na zwiększenie FPSów w grze

Zmniejszenie ilości zieleni wokół drogi
Tutaj wypakowujemy któryś z poniższych plików:
X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\FX

Standardowe ustawienia: http://rapidshare.com/files/20953842/standard.rar
Karty pokroju 6800: http://rapidshare.com/files/20953775/6800.zip
Karty pokroju 6600 i słabsze: http://rapidshare.com/files/20953754/6600.zip

Wyłączenie efektu latających papierów, liści, ptaków i innych
Zmieniamy nazwę tego folderu:
z X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details
na X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\BAK_Details

Wyłączenie poszczególnych efektów
Zmieniamy nazwę plików w tym folderze:
X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Details
z Papers.bnk na BAK_Papers.bnk (latające papiery)
z Birds.bnk na BAK_Birds.bnk (ptaki)
z RoadPatch.bnk na BNK_RoadPatch.bnk (liście i śmieci)

Wyłączenie całego ruchu drogowego
Zmieniamy nazwę tego folderu:
z X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\Traffic
na X:\Atari\Test Drive Unlimited\Euro\Bnk\Vehicules\BAK_Traffic
Napisz czy pomoglo....i czy da sie komfortowo pograc.



chase1 - Thu 12th April 2007 15:06
wieczorem wczoraj dostalem ta gierke i musze powiedziec, ze.... jeszcze nie zainstalowalem. ale dzisiaj postaram sie chwilke pograc to podziele sie wrazeniami.
niemniej - jakos nie slyszalem zeby ktos mial z tym tytulem jakies szczegolne porblemy



redrum1906 - Thu 12th April 2007 15:24
No...Chase na twoim sprzecie to giera bedzie smigala bez problemu....niestety na moim x800 to juz sa problemy wielkie nawet na low i niskiej rozdzialce...najwieksze problemy maja posiadacze kart nvidii gdzie gra w zaleznosci od modelu kart(chodzi mi o modele 6600 i wyzej) chodzi roznie...podobno robia juz "duzego" patcha...



saTan - Thu 12th April 2007 19:23
No coż, port z konsoli. Wymagania dość rygorystyczne. U mnie max detale 1024 - tak na oko 20-50 fps :pruchno:. U kumpla (a64 3800+, 1gb ram, 7300gt galaxy) na medium i na low chodzi tak samo xD.

Ile macie % gry? Ja 66% narazie.



problem - Thu 12th April 2007 21:11
Cytat:
Napisał/a redrum1906 Napisz czy pomoglo....i czy da sie komfortowo pograć. Poziom FPS-ów wzrusł ale zacinki pozostają te same!:winex: widocznie podany procesor athlon2800+ to minimum do gry bez pżychaczek . Wykluczam tu grafe bo u mojego brata na 7300gt na minimum na kręconym duronie 1,8@fsb150/2,2Ghz haczy bardziej. Codo procent gry to bracki przeszedł całe tylko są dwa zrąbane wyścigi w których golda nie może zdobyć (przez zacinki):)



chase1 - Thu 12th April 2007 22:19
jedyne przyciecie jakie zaobserwowalem, to przy uruchamianiu - jak lecial jakis filmik imuzyka.
pozatym nie ma zadnych problemow
w 1280x1024 detal na high z wlaczonym hdr i bez filtrowania mam ponad 30 fps'ow



redrum1906 - Thu 12th April 2007 22:23
jesli masz "krotkie scinki"to pewnie od RAM...to co pisza w wymaganiach to chyba tylko zeby gra sie odpalila:/minimum to 1 giga RAM....ja np.mam ath3000+,radka x800gt,ram 512mb400mhz+256mb333mhz:(..gra chodzi cieniutko..... czy ustawie rozdzialke najmniejsza,low detale,bez AA gra ma w miescie 10-18fps...zmienie na 1024:768 medium detale AAx2 i w miescie tez 12-18 fps:)nie wiem czy to taka lipna optymalizacja czy to od pomieszanego RAMU...



chase1 - Fri 13th April 2007 12:21
problem z ramem - grafa spokojnie daje sobie rade. wywal te 256mb i wsadz 2'ga kostke 512.



problem - Sun 3rd June 2007 13:31
Chyba odkryłem przyczynę moich problemów z TDU. Posiadam wersje beta 1.45A . Pojawił się pacht http://speed-zone.pl/download.php?view.215 w wersji 3.65 lecz wymaga on poprzedniej wersji 3.44. Więc sprawa jest następująca wie ktoś jak zrobić update z 1.45 na 3.44??



chase1 - Sun 3rd June 2007 13:47
pewnie trzeba sciagnac wszystkie patche pokolei :)
albo jednego wielkiego 3.44



Zeta198 - Sun 3rd June 2007 14:30
ja zainstaluje TDU jak dostane nową grafike bo na moim GF 4ti nawet sie nie odpala a wtedy zobaczymy jak bedzie sie cieło ty tylko od małej ilości ramu



problem - Sun 3rd June 2007 14:35
Cytat:
Napisał/a chase1 pewnie trzeba sciagnac wszystkie patche pokolei :)
albo jednego wielkiego 3.44
problem w tym skąd wziąć takie pachte :zdziwko:



Zeta198 - Sun 3rd June 2007 17:07
a w www.google.pl szukałeś ??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • thierry.pev.pl
  •